hoi dames ik heb van men beste vriendin een bola gekregen (supersnel ik weet het maar supermooi ) vanaf wanneer dragen jullie deze eigenlijk ? ik heb het bij men meid ook gehad maar kan me niet herineren wanneer ik deze ben gaan dragen groetjes
moest eerst ff googlen wat dat is maar het is dus zo'n buikbelletje (tsja, hoe je het ook moet omschrijven haha) Op de site die ik heb gevonden staat dat het kindje het geluidje vanaf 20 week kan horen dus vanaf dan dragen???
tja kunnen we niet meer verbergen ben kotsmisselijk en geef over waar ik sta kan niet blijven zeggen dat ik iets verkeerd heb gegeten hihi denk dat ik wel zoiezo wacht tot na de eerste echo
heb hem hier vanaf 17 weken om... vondt het zo naar dat ik na al dat qafvallen weer dikker leek te worden dat ik het wel een mooi statement naar de wereld vindt en nu ik de 20 weekjes voorbij ben vergeet ik hem niet om te doen dus is ook mooi meegenomen ik heb een gladde zilveren, lekker groot! jij?
ik zou hem lekker dragen wanneer jij dat wil! ik heb wel iets gehoord van kindjes die in stuit gaan liggen door het dragen van een bola maar dat zal wel onzin zijn.. (wou het toch even zeggen) ik draag zelf een lange mimoneda ketting met babyvoetjes, dat is dan mijn 'zwangerschapsketting' haha
dat over die stuitligging zou best wel eens mogelijk kunnen zijn! mijn dochter lag in stuit en heb tijdens de zwangerschap zo'n belletje gedragen. kan toeval zijn.......
ik heb een zwarte met een witte bloem dat in stuit klopt wel daarom moet je hem ook erg laag dragen men dochtertje lag ook in stuit heb men bola heel laag gedragen en ze lag goed of dat toeval is geen idee maar het kan
dat van de stuitligging is onzin baby hoort namelijk ook je hartslag en dan zou t ook daar naartoe draaien met t koppie en in stuit komen... kortom stuit door bola is nonsens... ik kreeg er een uitleg boekje bij daar staat het volgende in: na ongeveer 5 maanden zwangerschap is het inwendige oor van de ongeboren baby reeds ver ontwikkeld en staat het in verbinding met het zenuwstelsel als de aanstaande moeder, of haar partner de bel regelmatig over de buik rolt zal de baby na de geboorte dit geluid herkennen en doorgaans als geruststellend ervaren ik heb overigens een heel simpel hartje vind ik wel gaaf zo basic hier een foto, kunnen jullie ook foto's plaatsen van je bola? http://www.babywinkelveldhoven.nl/media/catalog/product/cache/4/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/o/xbola_hartje_vh_102.jpg.pagespeed.ic.fQJQn77-hS.jpg
http://mamakado.nl/img/watermark.php?filename=964_zwangerschapsketting_verzilverd_bola.jpg&domain=mamakado&size=50 Deez heb ik
ik let er trouwens wel altijd op of tie onder mn navel hangt dus laag genoeg zou ik zeggen Mijn man gaat er altijd mee over mijn buik rollen als hij de kans krijgt
Ik draag hem vanaf dat ik een twijfel buikje kreeg. Weekje of 17 was ik toen denk.. Nu draag ik hem af en toe en niet elke dag, ik heb er 2. 1 glad zilveren hartje en een balletje met voetjes erop.
Vanaf 20 weken kunnen ze ht belletje horen, maar je kunt hem natuurlijk ook gewoon al eerder gaan dragen. Ik vind het ook wel een beetje symbool staan voor een zwangerschap. Na de geboorte kun je hm bij het wiegje/bedje hangen en als ze onrustig zijn het geluidje laten horen. Dat deed ik wel eens bij mijn zoontje en hij reageerde er echt op. Ik heb van mijn vorige zwangerschap een zwarte met zilveren lijnen. enk dat ik voor dit beebje een andere ga aandoen.
ik heb er vandaag 1 gekregen van mijn vriendinnetje! Echt zo leuk!...Kreeg hem met de post het is een balletje vol met swarovski steentjes en een rood hartje erop....wat een verwennerij zeg! heb hem gelijk om gedaan!
FOUT!!!!!!!!!!!!! ze hebben veel te veel leuke sieraden bij mamakado hahaha ik heb al een bola uitgezocht, maar natuurlijk 1 van de duurdere haha. maar dat geeft niet, in november ben ik jarig, dus ik weet al wat manlief mij gaat geven
nou wanneer ik thuis ben draag ik hem al hihi als ik de deur buiten ga hang ik hem aan een nageltje aan de muur