Ik ben 18 aug uitgerekend. Het bedrijf verplicht je 4 weken vankantie te nemen en dat valt 6 weken voor de uitgerekende datum. Ga dus officieel 2 weken voor de tijd met zwangerschapsverlof. Ik werk nou 32 uur en dat worden er in januari 26.
op 25 augustus ben ik uitgerekend en stop 6 weken voor datum met werken. Na mijn zwangerschapsverlof neem ik al mijn vakantiedagen op.
Ik stop 5 weken van te voren. Dit omdat daar mijn zomervakantie begint ( of eindigd als je terug telt) en die plak ik er aan vast. Heb dus 8 weken ervoor, en 11 weken erna. Hoop dat ik het red tot 19 juli en anders wordt het nog eerder. Denk dat het vooral goed luisteren naar je lichaam is.
ik heb nog geen idee, vind het echt supermoeilijk zulke vragen te beantwoorden omdat ik geen idee heb hoe ik me over een paar weken voel. Ik zit zelf nu aan 5 weken te denken
Ik hoop vier weken ervoor te stoppen (heb liever twee weken langer na de bevalling). Maar ik heb een te hoge bloeddruk, dus het zal wel eerder worden.
Ik ben net gestopt met werken, 6 weken vantevoren. Ben heel blij dat ik nu niet meer hoef te werken, lekker rustig aan doen en de laatste voorbereidingen nog doen maar vooral het uitrusten bevalt me prima
Ik doe mezelf een plezier en stop 6 weken van tevoren (contract = 46 uur). Anders ga ik op mijn tenen lopen (mezelf kennende). Ik neem liever vakantie op na mijn verlof als ik daar behoefte aan heb, niet ervoor, dan ben ik mijn dagen al kwijt terwijl ik ze later misschien veel beter kan gebruiken!
Ik ben 6 weken van te voren gestopt, maar meer omdat ik nu bijna 1 jaar geleden een zware hernia + operatie heb gehad en het toch best zwaar is de laatste weken. (en ik wilde niet in de ziektewet indien dat nodig zou zijn). Ik heb een kantoorbaan, dus ik had het wat dat betreft nog best wel 2 weken vol kunnen houden. Maar achteraf ben ik blij dat ik toch 6 weken vantevoren ben gestopt.
ik ga ook 6 weken van te voren stoppen en daarvoor heb ik ook nog 2 weken (verplichte) vakantie (ivm bedrijfssluiting). ik heb een zware baan dus ben hier wel erg blij mee. kuzz
Ik werk ook fulltime en stop ook 6 weken van tevoren. En daarna neem ik nog 4 à 5 weken vakantie als dat kan .
Ben vier weken van tevoren gestopt, maar heb in de weken ervoor wel een paar keer een dag vrij genomen.
Ik werk fulltime, 40 uur en ben 6 aug. uitgerekend. Ik heb gekozen voor 4 weken van te voren. Ik hoop dat ik dat kan redden, ik werk nl. niet echt naast de deur dus moet ook nog iedere dag 1 1/2 tot 2 uur autorijden en kan me voorstellen dat het best zwaar wordt op het eind. Maar ik wil het proberen en als het niet lukt kijken we wel verder! Als ik in nov. weer ga beginnen ga ik nog maar 20 uurtjes werken en daar kijk ik nu al naar uit
Ik werk fulltime en ben 27 juni uitgerekend, 30 mei is mijn laatste werkdag, dus stop 4 weken vantevoren. Ik heb een kantoorbaan dus op zich wel goed vol te houden denk ik, alleen het lange zitten begint af en toe wel vervelend te worden...maar ach we zien wel
Ik werk 40 uur....en stop 4weken van te voren....teminste da's de planning. Als ik op verzoek eerder moet stoppen van de vk...dan doen we dat. En als ik errrrug moe wordt of zwaar word wil ik, denk ik, 2 weken voor die 4 weken 50% werken..en dan neem ik de andere helft vrij. Maar we zien het wel hoe het loopt!
Nee dat werkt niet zo Je neemt dus 2weken vakantie en 4 weken van te voren verlof....je houd dus nog 2 weken vakantie over die mogen ze er niet vanaf trekken en 4weken voor datum gaat je verlof uitkering ook in werking ..dus 2 weken mag en kan helemaal niet!... Hou het maar in de gaten want dazen zijn wat dat betreft best sluw!
Ik ben 24 oktober uitgeteld en ga aan mijn baas doorgeven dat ik 4 weken van te voren ga stoppen (kan ik daarna langer thuisblijven ). Als ik dit echt niet redt duik ik de ziektewet in .
Ik werk maar 24 uur. Ik werk in de zorg met dementerende ouderen. Ik had in het najaar 2 weken vakantie gepland, maar ben dan uitgeteld. Ik wil of 4 weken van te voren ophouden en dan die 2 weken vakantie ervoor plakken. Of de laatste maand halve dagen gaan werken en daar die 2 weken vakantie voor gebruiken. Dit is mijn 3de zwangerschap en weet natuurlijk nog niet hoe de laatste loodjes zullen zijn. Groetjes
Ik stop 4 weken voor beval datum... Maar voor me werk is dat maar 2 weken omdat die andere 2 weken in de bouwvak hier valt... Dus me baas heeft dan weer een beetje geluk. De drie weken bouwvak behoud ik aan uren lekker... en krijg na me verlof volledig loon terwijl ik dan maar drie dagen werk... die overig uren worden van me vrije dagen afgehaald totdat die weer een beetje bij pijl zijn.. aangezien ik nu dus nog 4 maand volledig vrij kan vragen aan uren.. hihih. Dus sept weer werken... en dan tot maart 2009 volledig betaald krijgen... En dan gaan we me contract aanpassen naar die drie dagen in de week.
Ik hoop vier weken van te voren te kunnen stoppen , maar ben bang dat dat niet gaat lukken. Ben zelfstandige en is net wat ingewikkelder dan bij andere maar zal wel goed komen. Is niet echt een zware baan. wel genoeg uurtjes maar is te doen. Ga kijken hoe het loopt, eerst zei ik zelfs dat ik bleef werken tot de weeen begonnen maar dat raad iedereen mij af haha raar he?/! Geintje Groetjes Bojenna