Zwangerschapscursus

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Que, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Que

Que Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties.

Ik lees dat meerdere meiden het vergoed krijgen of een gedeelte ervan. Nou dan heb ik denk ik mooi de verkeerde verzekering gekozen, want die van mij (DSW) vergoed dat dus niet. Heb ze namelijk een paar weken geleden hierover een mail gestuurd.

Ik heb nu het boek besteld Duik in je weeen en krijg deze morgen binnen. Ben erg benieuwd!!

Kijk om naar zo'n curses te gaan voor alleen een beetje gezelligheid daar vind ik het gewoon te duur voor (150 tot 200 euro).

Ik doe wel zwangerschapszwemmen en daar wisselen we ook een hoop info en gezelligheid met elkaar uit.

Ben wel erg blij te lezen dat ik niet de enige ben die geen curses volgt.

2. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

27 jan 2010
    390
    171
    43
    Ik heb nooit een cursus gedaan en ga het dit keer ook niet doen, tijdens de bevalling doe je toch wat je op dat moment denkt dat goed is

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik heb zwangerschapsyoga gedaan en heb er veel aan gehad. Ik betaalde 7 euro per les en heb het van week 26 tot 37 gedaan. Wij hebben ook het boek 'duik in je weeen' op aanraden van de yogajuf doorgekeken en het is inderdaad een erg goed boek.
    Als er nog een volgende keer mag komen ga ik weer iets doen, vind het ook even een momentje voor jezelf en je kindje maar kan ook begrijpen als je het niet doet hoor. Ieder zijn eigen keus en aan dat boek zal je zeker veel hebben ;)

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik doe het niet, wilde het wel, niet voor de 'kennis' als wel om andere zwangere meiden te leren kennen maar ik was te laat met inschrijven! Jammer maar helaas

Deel Deze Pagina