Hoi dames, Ik zit te kijken of ik al geplande vakantie moet gaan afzeggen. Het valt op mijn 22 − 23 weken. Het idee was om met de auto een paar Europese steden te bezoeken, paar dagen hier, paar dagen daar, etc... Ik wil heel graag gaan, maar ben een beetje bang dat door veranderingen in je lichaam en de groei van je buik je dan heel anders gaat denken over wat wel en niet leuk is Iemand ervaring mee?
Ik had met die termijn al flink last van bandenpijn en kon eigenlijk niet ver meer lopen zonder pijn. Hangt er vanaf hoe je je voelt. Mja dat weet je nu nog niet natuurlijk.
Lijkt me dat dat dan nog makkelijk kan....juist leuk om dit nog even te doen samen! Straks met de kleine is het haast niet te doen om een stedentrip te doen! Wij gaan het ook doen! Zal dan ook ongeveer zover zijn
Ik kon het niet ivm bekkenpijn, maar mijn zus is met 35 weken nog een lang weekend naar Parijs geweest en heeft toen alles bezocht wat mogelijk was (te voet en metro). Het ligt dus volledig aan wat voor soort zwangerschap je hebt. Ik zou het nog niet afzeggen als ik jou was!
ik ben met 22 weken naar disney geweest, in een rolstoel ivm bekkeninstabiliteit. heb een heerlijk en lang weekend gehad!! ik zou gaan, na de bevalling zijn dat soort tripjes toch een stuk lastiger.
Ik had het prima gekund. Ik voelde me met 22 weken zwangerschap ontzettend goed. Niet anders dan voor de zwangerschap Misschien dat echt lange afstanden er niet altijd even goed in zit, maar je kunt toch veel terrasjes pakken en kleine stukjes doen?
ja natuurlijk! Juist rond deze periode kun je dat nog lekker samen doen mits je je goed voelt tenminste! Wat dat betreft maakt het toch niet uit hoe lang je zwanger bent?? Geniet er vooral van.
Ik was tot 40 weken hartstikke fit en had het gedaan. Ik was ook lekker op vakantie gegaan rond die periode als we niet aan het verbouwen waren geweest. Deze keer ben ik uitgerekend in de zomervakantie en blijven we dus maar thuis.
Ik ben met 18 weken nog naar Lissabon geweest en met 32 weken zijn we nog met de auto Frankrijk doorgecrossed voor een paar lekkere dingen... ik vond het wel fijn om er nog even lekker uit te zijn. Houd voor jezelf de mogelijkheid even open dat je wel vroeg naar bed kunt en dat je fysiek niet heel veel hoeft te doen, zoals lopen.
ik ben met 25 weken naar disney geweest, maar na 1 dag had ik al behoorlijk veel pijn van het lopen. Het is dus heel verschillend. En het hangt er ook een beetje vanaf wat je plannen precies zijn. Heel veel lopen zou ik niet aanraden denk ik.
De meeste zwangere vrouwen kunnen met 22 weken nog prima op vakantie / stedentrips maken etc. Je bent tenslotte niet ziek maar het KAN anders lopen. Het allerbelangrijkste voor jou en je reisgezelschap is te realiseren dat niet alles zo gemakkelijk en snel gaat als voorheen. Ik ben met die termijn naar Hong Kong en Bali gevlogen en dat ging meer dan prima!
Ik heb met 27 wekn nog een stedentrip gemaakt. Met overnachting in een jeugdherberg. Toen we boekten hadden we zoiets van als we niet boeken gaan we zeker niet en als het echt niet gaat dan blijven we gewoon thuis. En daarnaast is rond de 25 weken de fijnste tijd om nog even weg te gaan. Je heb de misselijkheid en vermoeidheid van het eerste trimester gehad. En het tweede trimester heb je meestal weer veel energie en zit je buik nog niet zo in de weg. Ideaal dus! Hopelijk kom je er uit en heb je nog een leuke vakantie.
Hier met 22 weken op huwelijksreis naar Egypte geweest. Ging prima. Was heerlijk! Je werkt toch ook gewoon tot ongeveer 34 weken.... ( tenminste als je zwangerschap dat toelaat en je geen BI hebt.)
Wij zijn met 32 weken nog lekker ertussen uit geweest, ook steden bezocht e.d. Ik had ook veel last van bandenpijn e.d maar als je alles op je gemakje doet en goed naar jezelf blijft luisteren dan zou ik het gewoon lekker doen.
Wij zijn toen ik 24 weken zwanger was naar Barcelona geweest op stedentrip en ja hoor is prima te doen. Gewoon op je af laten komen en dan zie je wel wat je wel en niet meer zou kunnen. Wij hebben alles kunnen zien wat we wilden.
krijg gelijk zin om iets te plannen Mijn vorige zwangerschap heb ik de 1e 32 weken ook fluitend doorlopen... Ik merk dat het bij de 2e zwangerschap het nu al zwaarder is en ik moet nog lang Ik zou lekker gaan...Je gaat ook met eigen vervoer dus bent minder afhankelijk...
Ben nu 22 weken en heb van de week de hele dag 9-maandenbeurs gedaan, minstens net zo vermoeiend als een stedentrip! Serieus, ik voel me beter dan ooit!