Uitgerekend maart 2011

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door trubbel, 9 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Hallo, wie zijn er ook uitgerekend in Maart 2011.
    Kon geen topic over maart 2011 vinden, dus open er zelf 1.
    Ik ben zwanger van ons tweede kindje.
    Bij ons 1e kindje was t de 2e ronde raak en nu in ronde 6.

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hoi,

Ik ben ook in maart uitgerekend, rond de 11de. Dit is ook onze tweede zwangerschap en het was in ronde 7 raak. Met onze dochter was het in ronde 1 raak dus we zijn heeeeeeel blij met het goede nieuws.

Liefs Charlie

3. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Oh leuk! Dus voor jullie was t ook zoóoooo'n lange tijd...
    Nou ja voor ons gevoel dan want tis toch vrij snel als bij sommige andere kijkt.

4. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Er is een maart 2011 bij bevallingslijst ;)

5. Charlie007

Ja ik wil hier niet dramatisch gaan doen voor de anderen waarbij het lang duurt maar ik kan alleen maar zeggen dat ik nu wel een beetje weet hoe het voor diegene is als het wat langer duurt allemaal ;). We hadden gedacht dat het misschien te 4de ronde raak zou zijn of zo (ben wel 37), maar het duurde iets langer. Ben nu wel heel blij...ook voor het leeftijdsverschil. Onze dochter is net 3 nu. Hoe oud is jullie kleintje?

C

6. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Snap wat je bedoeld.
    Had al tig x zo'n test in me handen gehad en maar tegen het licht aan houden of ik echt niks zag pppf rn nu kwam mn test streep eerder dan me controle streep, ongeloofelijk.
    Ons zoontje is net een maandje 2.
    Ben zelf bijna 30.

7. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

dames sluit je aan bij de maart mama's

bevallingslijst topic en dan kom je alle mama's tegen die in dezelfde maand als jou bevallen. maart 2011 staat er ook bij want ik zit er zelf in.\
    hoop jullie er gauw te zien. hoe meer zielen hoe meer vreugd! :D tot in de maart mama's

8. Charlie007

Hoi, vind het wel heel druk hoor bij de maart mama's..jij?? 33 maart mama's, ben altijd bang dat ik het dan niet bij kan houden daar.

Nou eindelijk een beetje koel weer. Heerlijk!! Laat maar weten of we hier verder schrijven.

Charlie

9. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    Iss idd erg druk ja!
    Gisteravond was t erg lekker met die regen bui maar zit nu alweer te zweten als een malle, zonnetje staat weer hoog aan de hemel. En normaal vind ik het heerlijk maar durf nu niet in de palle zon te gaan liggen ivm zo'n zwangerschapsmasker.

Heb jij eigenlijk al veel klachten? Ik ben alleen snel moe en pijnlijke tieten, maar verder merk ik echt niks.

Liefs

10. Charlie007

Ja heel warm is het, ben gewoon binnen en lees dat het morgen koeler wordt. Hier nog weinig symptomen, snel warm, snel moe maar verder niets eigenlijk. Het begint allemaal pas rond de 6 weken dus ben benieuwd!!

C

11. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    Ik ben ook uitgerend in maart 2011.
    Zwanger tweede kindje eesrte poging gelijk raak!
    Eerste kindje is bijna 11 maanden.

Succes allemaal met dit weer!

12. trubbel

trubbel Actief lid

19 jan 2010
    419
    0
    0
    NULL
    Eindhoven (vlakbij)
    So das lekker snel de 1e keer raak!
    Zitten ze lekker dicht bij mekaar wat betr de leeftijd.

En vanavond nog de stad in om voetbal te kijken of blijven jullie thuis?

BTW Ben echt fucking moe, erger dan bij de 1e, vanmiddag 2uur geslapen...

13. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

hoihoi,

Ik ben midden maart uitgerekend als het goed is. Lijkt me leuk om me bij jullie aan te sluiten en ervaringen te delen. Ik ben 28 jaar en pas getrouwd. Dit was ook onze eerste ronde en we hebben het geluk dat het gelijk raak is. Hopelijk blijft het fijn zitten, dat vind ik nog wel even spannend!

Groetes Suënne

14. Charlie007

Jeetje meiden wat een geluk, in 1 x raak! Gefeliciteerd allemaal!!

@trubbel, vervelend dat je al zo moe bent joh, komt het niet door het weer?? Gewoon aan toegeven wanneer het kan.

Ik zit lekker op de bank voor de voetbal. Wilde ons kleine meisje niet uitbesteden vanavond en heb ook geen zin om tussen de mensenmassa op een plein te staan, die tijd heb ik wel gehad ;).

@Suenne, gefeliciteerd met je huwelijk! Leuk allemaal he? wij zijn vorig jaar op 18 juni getrouwd en hebben het dit jaar in Florence gevierd. Daar is dit kleintje dus ook verwekt...helemaal blij!

Fijne avond allemaal en laten we hopen dat we winnen vanavond!

Liefs charlie

15. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    We twijfelde eerst of we nu al wilde maar wanneer ben je er klaar voor?!
    dus dachten ach laten we het maar proberen en maakte hier een banner mocht meteen klussen. En yep meteen raak! Ff schrikken maar helemaal happy.

Verder kijk ik geen voetbal vind er niks aan.
    Zo eveb lekker gefiets met ons mannetje.

Ik ben ook echt heel erg moe en misselijk gewoon noet normaal meer.

16. deedeed

deedeed Lid

6 jul 2010
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hello ladies,
    ik heb uitgerekend dat ik ook in maart 2011 ga bevallen. Weet nog niet precies datum, maar gok zo rond 20e maart.
    Heel spannend allemaal.Is nog maar heeeeel pril. Is ons 4e kindje! Eerste keer raak. Zijn een gouden combi, is altijd sneller gegaan dan verwacht.

17. shenoby

shenoby Niet meer actief

als jullie bij bevallingslijst forum kijken.
    zie je een topic met maartmama's 2011
    jullie zijn allemaal welkom

18. Charlie007

Bedankt Shenoby, maar het is daar wel erg druk met 33 meiden. Ben bang dat ik het daar niet ga bijhouden. Weet niet hoe de anderen hier erover denken? Misschien kunnen we gewoon hier verder gaan met dit groepje.

Charlie

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik wil me wel aansluiten bij dit clubje, omdat het bij de maart-mama's al heel erg druk is (en sommigen al wat langer zwanger zijn)

Wij zijn nu zwanger van nummer 2. Bij ons eerste kindje hebben we er een jaar over gedaan voor er een gezonde zwangerschap kwam, nu zijn we spontaan in ronde 1 zwanger.

Hebben jullie al veel klachten van je zwangerschap? Ik nog helemaal niets, op wat krampjes na....

En natuurlijk iedereen gefeliciteerd!

20. Charlie007

Hoi Melisa, welkom en gefeliciteerd. Hier ook zwanger van de tweede en we zijn ongeveer net zo ver. Hier ook nog niet veel kwaaltjes. Alleen erg warm en savonds lichtelijk misselijk. Verder soms borrelende buik.

Nou, blij dat de voetbal voorbij is. Tijd voor bed hier.

Liefs Charlie

Deel Deze Pagina