Hoofdpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MelanieL29, 4 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Ben net 1 of 2 dagen overtijd en heb positief getest. Was vorige week misselijk maar dat heeft nu plaats gemaakt voor een hele vervelende hoofdpijn.

Kennen jullie dit?

Melanie

2. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ik had er in het begin van mijn zwangerschap ook erg veel last van... gelukkig nu niet meer :D

3. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ja ik heb ook veel hoofdpijn. Vooral in het begin toen ik ook nog wat meer misselijk was.. Nu is het wel een stuk minder en komt de hoofdpijn soms nog pesten maar dan niet heel lang..

4. Mimi33

Mimi33 Lid

13 okt 2006
    16
    0
    0
    Ik ben gister met een ontzettend bonkend hoofd mijn bed in gegaan en met hoofdpijn weer opgestaan. Normaal heb ik nooit last van hoofdpijn, behalve bij een kater, maar dat kan het nu opzeker niet zijn!

Wellicht toch door de zwangerschap...

5. sammmie

sammmie Actief lid

6 sep 2006
    154
    0
    0
    Irritant hè die hoofdpijn.... weet er alles van.... Moet zeggen dat 'hij' nu een paar dagen niet is langs geweest. Hopelijk gaat het nu de goede kant op. Vooral helemaal aan t begin van de zwangerschap veel last gehad. En dan voornamelijk eind van de middag en s'avonds t ergst. Was toen ook nog erg misselijk en dat is nu ook stukken minder. Misschien dat het er toch iets mee te maken kan hebben. Mijn verloskundige zegt dat je veel water moet drinken, meer als normaal, als je vaak last van hoofdpijn hebt. Kan duiden op een vocht tekort (vandaar misschien tijdens misselijkheid meer hoofdpijn?).

Deel Deze Pagina