dag dames, Ik hoop dat ik dit bericht in de goede categorie plaats. Maar het volgende is aan de hand: Ik had me opgegeven voor een zwangerschapscursus die morgen zou beginnen. Nu krijg ik vandaag een mail dat door omstandigheden de oorspronkelijke docente niet kan en er is een ander gezocht. Echter nu begint de cursus pas 24 JULI! Eerder was er een zomervakantie gepland van 2 of 3 weken en nu niet meer. Ik ben 23 sept uitgerekend en vind 2 maanden van te voren starten niet zo heel prettig. Daarnaast wilde ik in de zomer nog 2 weekjes met mijn vriend ergens gaan genieten voordat de kleine komt en dat kan nu dus ook niet. Of ik moet lessen missen, maar dat vind ik weer zonde van het geld. Nu denk ik erover om deze af te zeggen en een cursus te zoeken die eerder start...of...ben ik nu zo'n miep?
Je moet doen waar jij je het prettigst bij voelt.. Als jij eerder wil beginnen dan kan je kijken voor een andere cursus...
Ik zou ook ergens anders gaan zoeken om dan eerder te starten, maar dat is mijn mening jij moet doen inderdaad waar jij je het prettigst bij voelt.