Ik wil graag naar zwangerschapsgym. Als ik dat intoets bij google krijg ik alleen maar yoga klasjes. Hoe kom ik aan een goed adres? (ben het vergeten te vragen bij de vk, en ik ga pas volgende maand weer). Linda
Hoe kom ik aan een goed adres? (ben het vergeten te vragen bij de vk, en ik ga pas volgende maand weer). dan bel je toch ff met de vk?
bij mij staat het ook in alle infoboekjes die k heb gekregen bij de VK en ook bij de info van de thuiszorg zaten aanmeldingsformulieren voor zwangerschapscursussen
Misschien is de cursus Primavita iets voor jou. Dat is sporten voor zwangeren onder begeleiding van een fysiotherapeut. Ik weet niet of het overal gegeven wordt, maar je kunt vast wel wat informatie vinden op www.verian.nl => Zorgaanbod => Kraamzorg => alinea Tijdens de zwangerschap..... => cursussen. Succes ! Groeten, Kenja
Ik had hetzelfde probleem dat ik daar niets over kon vinden op internet. De verloskundige vertelde me dat die cursus alleen wordt gegeven door de thuiszorg. Je kan dus op internet gaan zoeken onder thuiszorg en dan je woonplaats. Zo heb ik mijn cursus ook gevonden. Suc6 groetjes
Ok, dat is een goede, ga ik doen! En de vk hiervoor bellen vind ik een beetje overdreven. Ze zijn telefonisch alleen tussen 12.00 en 13.00 te bereiken (wel een spoednr natuurlijk), dan zitten er vast mensen met dringerende vragen. Linda
Dit heb ik van de site van Verloskundigenpraktijk Pijnacker en Nootdorp: http://www.verloskundigenpijnacker-noot ... egelen.asp Zwangerschapsgym en yoga en babymassage, verzorgd door maatzorg, tel:0174-636600 Zwemmen voor aanstaande moeders in zwembad de Viergang in Pijnacker, tel: 015-3698609 (donderdag 14.15-14.45u) Zwangerschapsyoga, ontspanning- en ademhalingstechnieken en babymassage gegeven door Jaqueline van Beek in Nootdorp Tel: 015-3101125 Zwangerschapsbegeleiding op Haptonomische basis, gegeven door Mevr. S.J. van Eijk in Delft: 015-2158023 Loes Domisse in Zoetermeer: 079-3618935 José Leeflang in Leidschendam en Den Haag : 070-3175211 Het Hofje van Pauw in Delft : 015-2159872 Vereniging samen bevallen is een cursus voor aanstaande ouderparen in Berkel en Rodenrijs. Tel 010-5199095 Zwangerschapsfitness, een actief bewegingsprogramma en houdingscorrectie, Den Hoorn tel : 015- 2617404, Delft tel : 015-2561010 Babymassage in Ypenburg, gegeven door Parvathi den Herder en Ieteke Oud, tel: 015-2146648 of 015-3107949 Zwangerschapszingen Cursus in delft moet toegevoegd worden Folders over de meeste cursussen zijn bij ons op de praktijk te verkrijgen. groetjes, Snoopy