16 weken zwanger en een voorwandverzakking

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MarieJolie, 11 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarieJolie

11 nov 2016
    6
    0
    0
    Sinds mijn 13weken heb ik een zware verzakking gedaan waarschijnlijk van te heffen op het werk. Verlies bloed als ik rondwandel en heb pijn in men onderbuik en rug. Dokter zei rust nemen... Maandag ga ik naar de gynaecoloog om te bespreken wat er verder zal gebeurrn. Kvroeg me af of je nog natuurlijk kan bevallen? Nog iemand die dit tegen kwam???

2. MarieJolie

11 nov 2016
    6
    0
    0
    Is er echt niemand die een verzakking had van de blaas noemt voorwandverzakking tijdens de zwangerschap? 😕 zou zo graag eens kunnen praten hierover met iemand 😃

3. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Ik begrijp je verhaal niet. Een verzakking gedaan?

4. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

11 dec 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    Vind het ook een beetje warrig opgeschreven. Wat is er precies aan de hand?

5. MarieJolie

11 nov 2016
    6
    0
    0
    Hey, merci voor uw reactie. Heb een verzakking van de blaas ben 16weken zwanger van mijn 2de kindje. ik kan nog geen kwartier meer rondlopen of heb pijn in mijn onderbuik en onderrug. Een enorme druk langs onder, Moet constant plassen en het hangt echt deels uit mijn vagina als ik op het toilet zit. Mijn dokter zegt dat het een zware verzakking is en waarschijnlijk moet opgenaaid worden na mijn bevalling. Dus ik vroeg me af of ik heel mijn zwangerschap pijn zal hebben bij het wandelen en of een natuurlijke bevalling zal mogen? Vindt niemand die een verzakking heeft tijdens de zwangerschap.
    Groetjes

6. MarieJolie

11 nov 2016
    6
    0
    0
    Hey, merci voor uw reactie. Heb een verzakking van de blaas ben 16weken zwanger van mijn 2de kindje. ik kan nog geen kwartier meer rondlopen of heb pijn in mijn onderbuik en onderrug. Een enorme druk langs onder, Moet constant plassen en het hangt echt deels uit mijn vagina als ik op het toilet zit. Mijn dokter zegt dat het een zware verzakking is en waarschijnlijk moet opgenaaid worden na mijn bevalling. Dus ik vroeg me af of ik heel mijn zwangerschap pijn zal hebben bij het wandelen en of een natuurlijke bevalling zal mogen? Vindt niemand die een verzakking heeft tijdens de zwangerschap.
    Groetjes

7. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.274
    3.239
    113
    Vrouw
  8. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik heb een verzakking van de voorwand/ blaas. Dit is gebeurd tijdens de bevalling van onze tweede. Ik ben nu zwanger van de derde en ook voor mij is het even spannend wat te doen met de bevalling. Daarbij komt ook nog eens dat ik LS heb maar dat is een ander verhaal.

Wat zou je willen vragen hierover? Je mag mij ook altijd pb'en als je meer wilt weten.

9. MarieJolie

11 nov 2016
    6
    0
    0
    Hey,

Had het ook al gelezen, toch bedankt voor de hulp :)
    Jammer dat ik die mensen niet meer kan spreken is al van een tijdje geleden. Groetjes

Deel Deze Pagina