Wie heeft dit ook !

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    hallo meiden,

    Ik ben 8 weken en 4 dagen zwanger,
    maar als ik naar de wc moet plassen ik moet altijd meer kracht zetten om te plassen kwa slechte blaas heb er veel problemen mee gehad maar dat doet veschrikkelijk pijn dan heb ik buikpijn en stekerige pijn in mijn buik

    Wie heeft hier ook last van
    en wat kan het zijn

    groetjes
     
  2. Niet meer actief

    Lijkt mij een blaasontsteking! Ik zou als ik jou even urine naar de huisarts brengen....
     
  3. Niet meer actief

    nee het is geen blaasontsteking,
    heb geen pijn bij het plassen ( heb namelijk heel veel blaasontstekingen gehad)

    maar dit voelt niet als blaasontsteking

    Bedankt voor je reactie iniedergeval!
     
  4. Beccaatje

    Beccaatje Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    een blaasontsteking voelt anders aan als je zwanger bent. Dus kunt er best een hebben zonder het bekende branderige plas gevoel.
    En een bakje plas wegbrengen kost je niks toch?
     
  5. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Inderdaad...tijdens een zwangerschap kan dat heel anders voelen. Je hoeft het overigens niet eens te merken.
    Ik vind dit trouwens sowieso een vraag voor een arts..
    Succes ermee, ik hoop dat je er gauw achter bent en het opgelost kan worden.
    ELmo
     
  6. Pipo

    Pipo Actief lid

    7 jul 2007
    159
    0
    0
    Denk wel een blaasontsteknig hoor, hoeft niet altijd hetzelfde te voelen. Zou zowieso even urine heenbrengen, weet je het tenminste zeker.
     
  7. Niet meer actief

    oke dank jullie wel
    ik hbe vrijveel buikpijn over de hele dag maar dan in mijn buik zelf
     
  8. Niet meer actief

    nu heb ik geen buikpijn of wat dan ook er bij het is echt af en toe op een dag
     
  9. Pam

    Pam Actief lid

    14 aug 2006
    275
    0
    0
    Ik zou maar even urine weg brengen, dalijk heb je een nierbekontsteking dan ben je nog verder van huis.
     
  10. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Twee hele tegenstrijdige berichten ;)

    Wat heb je nu wel of niet?
    Nou ja, bel morgen je ha maar!
     
  11. Pam

    Pam Actief lid

    14 aug 2006
    275
    0
    0
    ja ik snap het ook niet echt meer zo haha...

    in het eerste bericht staat buikpijn met plassen en later staat er weer dat ze geen pijn heeft met plassen?

    Maarja.. je moet het zelf weten meiske 91 wat je gaat doen.. maar je hebt wel in hummeltje in je buik waar je ook aan denken moet dus het is niet alleen voor je eigen bestwil, dus als ik jou was toch ff urine laten testen..
     
  12. Niet meer actief

    ik heb nierbek ontsteking oook gehad, het is zeg maar een ongie krampen als je ongesteld bent, aleen als de krampen heel erg actief zijn doet het pijn maar zoals nu als het rustig is niet, het is ook aleen met wat kracht zetten meer niet, want als ik er op druk doet het niet pijn en dat is met een blaasontsteking wel zo. haha sorry dat ik zoon pieker kont ben:) ben zo bang dat het mis gaat
     
  13. Niet meer actief

    ja het klint mischien vewarrend al die verhalen maar zal het hier in 1 verhaal uit leggen,

    het begon zo, vorig jaar zomer begonnen de klachten met blaasontsteking, heb een kuur gehad maar die werkte helemaal niet heb nog andere tableten gekregen en daarmee was het binnen een paar dagen over, 2 a 3 weken later , weer een blaasontsteking, weer een kuur van 1 week gehad, 2 weken later gingen we op vakantie, en ja hoor de 1e dag Weer de klachten van een blaasontsteking, en wat bleek nou toen ik terug kwam heb 5 weken met een blaasontsteking rond gelopen wat helemaal niet goed geholpen was, eind decamber 2006 kreeg ik last van mijn nieren, had erg last van mijn onder rug en zijkant en liep tot mijn lies ik moest van de dokter met spoed naar het ziekenhuis de dokter dacht eerst aan nierstenen omdat ik nogal kristallen in mijn urine had, ik moest daarvoor naar zieken huis een echo maken, mijn blaas moest vol zijn!, ik kwam daar mijn blaas was niet vol genoeg, er was niks te zien op echo paar dagen later bloed prikken, daar was ook niks te zien maar ik had wel een te hooge (kan even niet op de naam komen(geen bloed druk )) in mijn bloed, dus daarom paar dagen afmoeten wachten, toen moest ik weer bloed prikken alles was nu goed
    toen heeft mijn huis arts afspraak met kinderarts gedaan om te zien wat zij er mee wou, ze heeft me onderzocht en moest weer voor echo voor mijn blaas wand te bekijken, was ook niks op te zien ik heb tone tablestjes mee gekregen voor een gevoelige blaas ik heb een blaas die trekt samen en is erg prikkelbaar, die tabletjes hielpen moest ze 3 weken in nemen en 3 weken tot rust en kijken hoe het ging het ging goed ik werd ontslagen bij de kinderarts maar later begon de elende weer, en nu heb ik er af en toe nog last van 1 dag en dan is het weer weg
     
  14. Pipo

    Pipo Actief lid

    7 jul 2007
    159
    0
    0
    Gewoon urine wegbrengen en even overleggen met de arts. Wij zijn geen dokters (helaas! :) )
     
  15. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Met zo'n verhaal zeker naar je huisarts gaan!
    Maarre...kinderarts?
     
  16. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja ze is 16 he tot je 18de zit je bij een kinderarts :)
     
  17. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    waarschijnlijk omdat ze 16 is.

    meiske91 morgen ff een potje pies naar je huis arts brengen om voor de zekerheid te laten controleren want als je kracht moet zetten bij het plassen en buik pijn hebt zit er van binnen iets niet goed.
     
  18. marleenb1983

    27 mrt 2007
    12
    0
    0
    Misschien tijd voor urine kweek!
    Maare, waarom naar de kinderarts?
     
  19. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Oh...ja niet bij iedereen is dat cijfer achter de naam een geboortejaar...;)
    Maar oke, logisch dan.
     
  20. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als ze uit '91 is, dan is ze nu 15 of 16 en dan kan je nog naar een kinderarts gaan :(:

    Maarre, niet moeilijk doen, gewoon urine inleveren en als daar niets uitkomt zal het wel het drukken van je baarmoeder op je blaas zijn, heb ik ook, plas komt er moeizaam uit. Urine is vorige week onderzocht, ziet er goed uit.

    groetjes,
    Snoopy
     

Deel Deze Pagina