Zo'n doos aanvragen of niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nana33, 22 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Bij de eerste hebben we er nooit aan gedacht om van die dozen aan te vragen, maar nu hoor en lees ik er zo vaak over dat ik toch in de verleiding kom. Maar voordat mn huis straks ontploft van de miniscuul kleine en onbruikbare monstertjes en reclame folders ;) wat voor leuks zit er nou echt in die dozen en welke doos is het leukste?

2. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    Ik heb die van de Etos opgehaald. Daar zat:
    - een difrax speen
    - een buikbalsem
    - een paar pampers
    En verder wat reclame folders, kortingsbonnen voor pampers en leesbladen.

Die van de Kruidvat heb ik nu aangevraagd, daarin zit:
    - pak newborn kruidvat luiers
    - een bijtring
    - creme

Daarnaast kun je ook die van Prenatal aanvragen, wat daarin zit weet ik niet.

3. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Die van de prenatal, de blije doos vond ik het leukst! Pak luiers, flesje, en heel veel troep.. Dat wel hahah... Ook die van de etos, de felicitas vond ik ok. Vind het tijdschrift ook altijd wel leuk!

4. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Die van de babydump vond ik gaaf!
    Luiertjes, hydrofiele doekje, knuffeltje, speentje, billendoekjes, 2 bekertjes/bakjes en tandenborsteltje geloof ik. Kan wat vergeten.

Prenatal was ook bruikzaam. Daar zaten ook luiertjes in, speentje, klein potje sudocreme, flesje maar ook veel reclame.

Kruidvattas zat een bijtring, kruidvat luiers en een creme/lotion in.
    Etosdoos weet ik zo niet meer.

5. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Dus, wel doen of niet? Ik hoor gemengde meningen de laatste tijd.

6. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Als je geen reclame wilt zou ik alleen van de babydump halen.zit helemaal geen reclame in.als je een kruidvat pas hebt kun je bij hun ook een tas aanvragen en na de geboorte bij verschillende supermarkten een doos ophalen met je geboortekaartje. Dit zij. Oa de plus,Jan linders.
    Die van etos en prenatal hebben altijd een andere inhoud dus de een krijgt meer als de ander.reclame hiervan gaat bij mij gewoon de prullenbak in.en soms is het toch handig ergens een kortingsbon van te hebben.

7. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Die van de babydump verschillen ook, ik had namelijk knuffeltje, speentje, 2 bekertjes/bakjes en 3 lepeltjes. Vond het dus nogal karig met wat ik gelezen had online. Daarnaast zat er een roze speen in hahah niet echt wat voor mijn ventje! Maar ach het is gratis he!

8. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ok, het klinkt alsof er toch wel redelijk wat bruikbaars in die dozen zit zeker in die van Babydump (vind dit altijd zo'n rare naam, maar dat is een ander issue ). En heel veel gratis luiers zijn natuurlijk ook nooit weg. Denk dat ik er toch maar een paar ga bestellen. De kat zal dan in ieder geval blij zijn met alle lege dozen straks ;).

9. Ja, aanvragen! Ik vind de reclame trouwens best leuk hoor, normaal gesproken blader ik de foldertjes van de Xenos, Hema en supermarkten door, nu ook die van de Prénatal en dergelijke :D

10. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ja, best wel bruikbare spulletjes. Gewoon aanvragen, gratis dingen zijn leuk!
    Ennn, het voelt toch als een soort van cadeautje! Wie houdt er niet van cadeautjes?!

11. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ga ook bij babydump langs; die hebben een hele leuke.
    de rest is ook allemaal leuk. Spullen zijn bruikbaar en de reclame kan je gewoon weggooien!

12. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Haha ik heb er een stuk of 4 van allemaal aangevraagd :p

Etos is geen zak aan, Prenatal wel leuk 25 luiers ! Babydump is ook handig. Ga na de bevalling nog geboortekaartje inleveren bij de c1000 en de Plus supermarkt schijnen ook handig te zijn :)

13. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ik heb alle dozen aangevraagd, de bruikbare dingen haal ik er uit en de rest gaat heel snel bij het oud papier.

14. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    k Heb ze ook allemaal aangevraagd en gekregen inmiddels. Is best leuk hoor, wat k niet gebruiken kan gaat gewoon weg, vooral de reclame. En proefmonstertjes valt nog wel mee vind ik en kunnen voor vakantie of in de luiertas weer handig zijn...

15. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Die van de babydump kent geenr eclame op een folder van de aerodinges na! Echt een leuke doos met bruikbare dingen!

16. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had me voorgenomen om deze zwangerschap niks aan te vragen, want bij mijn dochter toch best veel reclame gekregen en ook telefoontjes. Maar ik ben toch gezwicht, ook al stellen die producten bij sommige dozen niet veel voor (bv die van Etos vond ik tegenvallen). Toch hoort het voor mij een beetje bij de zwangerschapspret :D

Deel Deze Pagina