weer zo'n rotdroom gehad....

Discussion in 'Zwangerschap' started by princesje83, Jul 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    Vanacht, droomde ik dat de dokter me vertelde dat ons kindje geen kans meer had op leven omdat zijn schedel niet goed was gesloten..... En ik zei maar de 20weken echo dan, daar was niks op te zien? en hij zei, ja maar het is echt zo, nu zien we het wel en hij heeft echt geen kans, dus aan jou de beslissing of je nu wilt bevallen of straks met 40 weken, maar voor je kindje maakt het niets uit... dus ik vroeg mijn man wat we moesten doen en die zei heel onverschillig, ach kijk maar wat jij wilt....
    oeeefffff wat een droom zeg.... werd weer huilend wakker! een maandje terug ofzo droomde ik al dat mijn man en vader waren overleden, nu dit weer...
    echt niet leuk :cry:

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Och meid, wat een kl*te droom zeg! Echt een nachtmerrie...
    Maar heel normaal (helaas) in een zwangerschap...
    Mij staat ook nog wat te wachten, ik droomde in mijn zwangerschap van dochterlief ook de raarste en naarste dingen over haar....
    *knuff*

3. sylvie1988

sylvie1988 Actief lid

Mar 23, 2008
    150
    0
    0
    haarlem
    ik droomde laast dat mijn kindje dood was gegaan.
    Het eerste wat ik wilde was een pakje sigaretten halen! ( ben gestopt toen ik wist dat ik zwanger was).
    Toen ik wakker werd schaamde ik me dooddat dat het eerste was waar ik aan dacht in mijn droom.

4. Mickey06

Mickey06 Actief lid

Aug 2, 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Oh ik droom ook echt verschrikkelijk! Dat ik mijn kindje ben vergeten in een tas enzo... de meest verschrikkelijke dingen komen dagelijks voorbij. Had ook gedroomd dat iemand mijn hond in stukjes had gesneden en voor mijn deur had neegelegd. Hoe raar is dat?! Ik word ook gemiddeld 4 keer per nacht klaarwakker!

Ik vraag me af: zou je altijd zo dromen maar het nu onthouden omdat je lichter slaapt? Of zouden we echt anders dromen?

Was er maar iets aan te doen. *zucht*

5. Niet meer actief

Pff erg herkenbaar :( ik droom ook echt enge dingen... over mn kindje, die heeft in mn dromen echt ALLE aandoeningen gehad geloof ik, en over mijn moeder etc.
    Doodeng!

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    haha ik droomde dat ik vermoord werd :oops: en dat mijn kat ontvoerd was whahahahaha

7. Niet meer actief

HAAAHAHAHAHA :p

Hebben ze hem wel weer eerlijk bij de eigenaar teruggebracht bengeltje ;)

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    nee ik kwam er achter wie hem ontvoerd had en ben hem zelf gaan halen whahahahahahaha en heb hem zo mee genomen lol dus vanmorgen toen ik wakker werd dachde dat het echt gebeurd was ik ging na de kamer eerste wat ik deed was me kat teigertje zoeken die zou weg zijn en toen bij
    simba gekeken lag er ook gelukkig nog :p :p

9. channa

channa Actief lid

May 18, 2008
    231
    1
    0
    stylist
    had vanacht ook zo n bizarre drooom...ik sloop door n gebouw omdat er iemand achter me aanzat met een sumarai zwaard...ik moest kruipen door smalle gangen en door deuren klimmen en uiteindelijk hoorde die me toch..toen heb ik hem overhoop gestoken...en daarna wou ie mij vermoorde...was daarna ergens op n eiland en n helicopter..en toen werd ik wakker... Tsja wat moet ik hier nouw weer mee...

10. Niet meer actief

Whaaahaha Bengeltje, geweldig! Echt die dromen gaan nergens over :S

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    hahaha nee die gaan nergens over eerder die avond droomde ik dat ik vermoord werd in huis van me broer was samen met iemand anders daar pfff nou zal mij benieuwen wat ik vanacht weer droom

12. Niet meer actief

Hahahaha dat heb ik ook echt... zo benieuwd naar mn freaky dromen!

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    nou soms dan heb ik zoiets van hmmz wat nu weer nou zal me echt benieuwen morgen zal ik het laten horen hier :p

14. Niet meer actief

Bengeltje morgen hebben we een date om over onze dromen te kletsen :p

15. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    hihi... wat een vreemde en ook nare dromen zeg!

@mickey06: ik vraag me ook af wat het is waarom we nu ineesn zo veel dromen... misschien heeft het wel te maken met een grote verandering in ons leven die op komst is en dat je daardoor gewoon veel in je hoofd hebt zitten.... ofzo...?
    zo lang het niet elke nacht gebeurd, ben ik blij want als ik wakker wordt na zo'n nare droom ben ik echt helemaal de weg kwijt.....

16. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Ik begrijp dat het heel normaal is om rare / nare / enge dromen te hebben tijdens je zwangerschap. Dat zou dan komen door de grote (psychische) verandering en de hormonen die door je lijf gieren. Veel voorkomende dromen schijnen te zijn:
    - overlijden van eigen ouders
    - ongelukken krijgen
    - vergeten van kinderen (bij de supermarkt ofzo)
    en natuurlijk de dingen die je dagelijks bezig houden.
    Ik ben blij dat ik er tot nu toe nog geen echt last van gehad heb. Ik heb wel een paar rare dromen gehad maar eerlijk gezegd had ik die voor mijn zwangerschap ook wel eens ;)
    Iedereen veel sterkte met goed slapen en de dromen.... Enne.. dromen zijn bedrog hoor!

17. Niet meer actief

Weer wakker, alive and kicking!
    NARE DROOM nummer 2948776 gehad.. :rolleyes:

Bengeltje, je raadt het nooit & denk dat het door je kattenverhaal komt ! Maar ik heb dus gedroomd over mijn 2 honden!

Dat ik ze meenam op vakantie, dat ze daar waren ontsnapt en toen had ik ze eindelijk gevonden en zaten ze in een hokje en werden ze gemarteld en zagen ze er zwaaaaaaar ondervoed uit (net als op die filmpjes van animal planet weet je wel) net op het moment toen ik DACHT dat oplossing te weten ze eruit te krijgen.... WAS MIJN DROOM AF :mad:

18. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    bah! ik droom meestal over het werk.. dat word je ook wel beu als je elke nacht over hetzelfde droomt :D

19. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    :confused: :confused: volgens mij lag het aan mijn verhaal ja hahaha
    nou das lekker zeg pff
    ik vanacht neit echt gedroomd vanmorgen wel ff iddd weer over kat maar dan die van me moeder dat ze die op straat had gezet met de jonkies en ik ze bevrijd heb en mee genomen had enzo ahahaha

20. Niet meer actief

Whuhahaha goed bezig ;)
    Nou er zit weer een nachtje aan te komen.. ben benieuwd ;)
    Misschien moeten we een x daten in onze dromen, samen enge dromen beleven ;P

Share This Page