Hi, Ik voel de baby zo af en toe bewegen soms een harde schop en dan echt uren helemaal niet , heb som echt dat ik s' avond denk wordt is wakker heb je de hel dag niet gevoeld. En paar uur later is hij/zij er wel weer om me te laten weten dat ze er nog is. Vooral in het weekend is ze erg rustig als ik werk dan is ze s'morgen nog wel eens actief. Wat zijn jullier ervaringen? Patricia
bij mij laat ze elke keer wel even flink voelen dat ze er zit! heb iedere keer een knie of een ellenboog aan de zijkant an mijn buik zitten als ik zelf druk bezig ben voel ik haar niet zo maar als ik rustig zit dan begint ze weer vraag me soms weleens af of ze niet hoeft te slapen want ik voel haar vrij wel de hele dag! is wel gezellig alleen zijn die knietjes of die elleboogjes soms wel wat pijnlijk!
hoi ik voel het wel vaak bewegen op een dag en als ik het niet voel doe ik me handen op me buik en dan gaat het als nog bewegen groetjes chantal 21 weken en 2 dagen zwanger
De bovenste voel ik echt heel regelmatig bewegen. Bijna standaard wel af en toe als ik stil ga liggen, al is het de ene keer duidelijker dan de andere keer. De onderste wat minder, maar ook wel meerdere keren per dag. (al voelt die heel anders, vaker als zenuwtrekjes dan echte schopjes)
Met 20 weken voelde ik af en toe echt wel duidelijk beweging, maar niet zo vaak nog. Met een week of 24 was dat al meer, hij wordt steeds drukker en duidelijker. Voorheen ging er nog weleens een dag ofzo voorbij dat ik nauwelijks wat voelde, behalve wat in de verte gerommel. Maar nu niet meer.