Twijfelaar

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fleur30, 5 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur30

Fleur30 Actief lid

20 aug 2006
    100
    0
    0
    Hallo,

Wie herkent dit?

Ik heb sinds een weekje of twee zwangerschapsverschijnselen zoals veel moe zijn, veel misselijk zijn en nauwelijks zin in avondeten. Nu is dat sinds vandaag allemaal een stuk minder geworden.

Hebben jullie dat ook (gehad)? Eerst iedere dag wel en dan opeens helemaal niets meer? Ik maak me nu nl meteen zorgen omdat ik gelezen heb dat vlak voor een miskraam de zwangerschapsverschijnselen ook verminderen?

Ik heb wel bij 7 weken al een echo gehad en toen was alles goed en hebben we een kloppend hartje gezien.

Groetjes,
    Fleur

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    De ene dag voel ik ook meer dan de andere dag, dat kan wel eens een dag wat minder zijn. Maak je niet al te veel zorgen, sommige vrouwen hebben helemaal nergens last van!

Groetjes, Anakin.

3. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    nee hoor je hoeft je helemaal niet ongerust te maken...
    Ik heb dat namelijk ook :( de ene dag ben ik onzettend misselijk en moe en de dagen erna helemaal niet..
    gister zei ik nog joepppieee ben helemaal niet misselijk 8) en toen ik naar vbed ging kon ik niet liggen van de misselijkheid... :confused:

ennuuh ben net wakker omdat ik zo moe was hihi :oops: :oops: :oops:
    dus denk dat je je helemaal niet ongerust hoeft te maken hoor..dat soort dingen horen er nou eenmaal bij....de ene dag wel omvallen van misselijkheid en de andere dag zo gezond als een kivit :)

4. Fleur30

Fleur30 Actief lid

20 aug 2006
    100
    0
    0
    Hoi hoi,

Dank jullie wel voor de snelle reacties. Nu ben ik tenminste weer een beetje gerustgesteld...

Groetjes,
    Fleur

5. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
  6. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik herken het ook hoor.

Toevallig vandaag voel ik weinig en dat na 2 weken echt gekweld te zijn!

Moed er in houden ;)

7. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    ik voel zo goed als niets.. ook eng ;) maarja ook wel lekker natuurlijk...:)

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja heb ik ook gehad.

Dan een dag misselijk, dan weer een paar dagen niet. Soms pijn in de borsten, dan weer even niet. Enz.....

Deel Deze Pagina