Moeders voor moeders

Discussion in 'Zwangerschap' started by Daantje85, Feb 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    Hallo Meiden,

Graag wil ik even jullie aandacht voor het volgende:

Ik heb vandaag een consulente over de vloer gehad van moeders voor moeders. Wat ze doen is ze verzamelen zoveel mogelijk urine van vrouwen die tussen de 6 en 16 weken zwanger zijn om daar het hormoon hcg uit te halen en dat te gebruiken voor vrouwen die geen eisprong of bijna geen eisprong krijgen. Ze moeten dat hormoon inspuiten zodat ze wel een eisprong krijgen en zo zwanger kunnen raken. Ze hebben miljoenen liters urine nodig voor een paar gram hcg. Dus veel deelname en veel urine is erg gevraagd! Nu wil ik jullie vragen om er over na te denken om ook mee te doen voor moeders voor moeders. Het enige wat je hoeft te doen is je urine op te vangen en in een daar voor bestemde fles te doen. Je krijgt als je mee doet 2 kratten met elk 4 flessen thuis. Je gebruikt elke dag 1 fles voor de urine in te doen. Je hebt genoeg flessen voor een hele week. Als de week om is zet je of de krat voor de deur dan komen ze die wisselen en anders moet je zelf de kratten gaan wisselen (is een kleine moeite). Als het goed is worden de flessen aan huis opgehaald dus hoef je er niet de deur voor uit. In sommige regio's wordt het helaas niet opgehaald (zoals bij mij) maar kan het in de naast gelegen plaats ingeleverd worden.

Heb een linkje bijgevoegd mocht je interesse hebben om andere vrouwen die moeite hebben met zwanger worden te helpen. Of kijk hier rechts bij de banners daar staat ook een linkje.

Welkom bij Moeders voor Moeders

Alvast bedankt voor jullie aandacht!

Groetjes Danielle

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar zwangerschap.
    Elmo

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    Ik had lotte al gepb-t omdat ik niet wist waar ik het moest plaatsen, maar omdat ik zo met dit verhaal in mijn hoofd zat moest ik het gewoon kwijt, dacht dat dit wel een goede oplossing zou zijn maar blijkbaar verkeerd geplaatst;). Thnx voor het verplaatsen.

Share This Page