Wanneer fotolijstje krijgen als je 10 weken mee doet aan MvM?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maartje84, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik vroeg me iets af...

Heb van 5.0 week tot aan 15.5 weken aan MvM meegedaan.
    Nu hoorde ik laatst dat als je zo lang mee doet, je een fotolijstje krijgt voor je echo foto...

Nu ben ik inmiddels 17.2 weken en dus alweer ff gestopt met MvM maar heb het lijstje nog niet gehad en dat ding vond ik wel leuk en wil hem dus eigenlijk ook wel hebben.

Iemand een idee wanneer je die krijgt? Zou ik er een mailtje achteraan moeten sturen of gewoon geduldig moeten zijn?

(Sorry dat ik zo hebberig overkom ;))

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik zou een schoudertas krijgen en ondertussen ook nog niet ontvangen nu je het zegt....

3. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    ik kreeg direct bij de intake een hele mooie ketting kado

4. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik kreeg het fotolijstje meteen al bij de intake! het andere cadeautje..nijntje servies kreeg ik aan het eind dus na de 16 weken..het ceadeautje kreeg ik overigens van de man (dhl) die de laatste flessen kwam ophalen..ik zou ff bellen als ik jou was..

5. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Tegenwoordig krijg je een schoudertas als je langer dan 9 weken mee doet en die dient ook als luiertas:)
    Je krijgt hem na de 16de week automatisch thuis gestuurd zeiden ze tegen mij.
    Anders moet je je contact persoon van toen even bellen

Groetjes brenda

6. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik heb ook keurig meegedaan maar heb niks meer gekregen achteraf.
    is dat er niet uitgegaan met de nieuwe kado's? want ze heeft er tegen mij ook niks over gezegd eigenlijk.

7. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik kreeg hem gelijk bij de intake..

8. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Het is er niet uit gegaan met de nieuwe cadeaus. Ze had het bij mij ook over een schoudertas. Maar ze heeft er niet bij gezegd wanneer en hoe je die dan zal krijgen...

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier ook bij de intake het kado en het fotolijstje.

10. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    nou ik kreeg wel allemaal tijdschriften een babymuts en een ketting ed. maar over een kado na afloop heeft ze t niet gehad dus weet t dan ook niet

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hier zeiden ze dat het eruit was. Ik kreeg een armband bij de intake.

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

het is er idd uit, je krijgt een ketting of armband bij intake, en naderhand een schoudertas. of tenminste, die zou je moeten krijgen als ik het hier lees.

13. neletje

neletje Actief lid

25 jan 2009
    377
    0
    0
    Ik heb ook alleen een armband gekregen, ze heeft niks gezegt over iets wat je achteraf nog krijgt?

14. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Bij intake krijg je een ketting of een armband. Volgens mij waren dat voorheen een serviesje of iets anders, weet ik niet meer. De consulente zei bij mij duidelijk dat je als beloning een schoudertas krijgt als je de hele periode mee doet. Dat weet ik zeker, omdat ze erbij zei dat ze de tas zo leuk vond...
    Ik moet nog een paar weken, zie wel of het dan "vanzelf" gaat, anders maar even een telefoontje aan wagen...

Het fotolijstje is er inderdaad wel uit, die hoorde ook tot de "oude" cadeaus

15. poeze

poeze Actief lid

10 dec 2010
    381
    0
    0
    Ik zou een serviesje krijen 3 jaar geleden daar wacht ik nog op.
    stel je niet teveel voor van het lijstje.... dat stort al in als je er naar kijkt maar dat heb ik dus wel gehad... :D

16. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Paar jaar geleden in mijn zwangerschap van Julie kon je idd kiezen uit je cadeaus, dat was toen geloof ik een Nijntje-serviesje, een fotoboek over zwangerschap of een DVD. Als je toen meer dan 10 weken meedeed, kreeg je een fotolijstje (wat niet veel voorstelde trouwens).

Nu zijn die cadeaus vervangen door een armband of een ketting. Als je 10 weken meedoet, zou je nu een (luier)tas krijgen. Ik ben nu 19 weken zwanger en heb 10 weken meegedaan, maar ook nog geen tas gezien. Ik ga er niet achteraan bellen, ik vind de tas toch niet mooi ;). Maar netjes vind ik het niet.

17. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Bij de intake (1ste zwangerschap) kreeg ik het fotolijstje meteen (en het boek), niet omdat ik 10 weken mee deed maar omdat ik me voor de 7e week aanmelde (zo staat het ook aangegeven). De 10 weken heb ik door een mk helaas niet gehaald overigens. De 2e keer kreeg ik een armbandje, geen lijstje want ik ben pas met 12 weken gestart (eerst even de enge fase voorbij...).

18. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik kreeg het fotolijstje bij de intake.
    En nadat de laatste blauwe flessen werden opgehaald kreeg ik het boek in de brievenbus.

19. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ik kon kiezen tussen armband of ketting..
    voor de rest niets meer gehoord heb wel 9 weken meegedaan en zelfs de flessen nog weggebracht naar een verzamelpunt. misschien dat ik wel even een mailtje stuur want vind het niet netjes.

wel leuk dat je tijdje terug voor een nijntje servies kon kiezen jammer dat ze dat nu niet meer hebben.

20. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Ik kon bij de intake 11 weken geleden kiezen voor een bordje en kommetje, een armband of ketting, een boek of een dvd over de zwangerschap/geboorte.

Ze zei als je 9 weken of langer mee doet krijg je ook nog deze tas. Vorige week zijn de laatste flessen opgehaald maar heb ook nog niks gehoord. Hoef die tas ook niet te hebben want vond m niet mooi maar daar gaat het niet om. Heel apart dat zoveel niks meer hebben gehoord. Niet erg netjes inderdaad!!

Deel Deze Pagina