Wie heeft dat rotgevoel ook dat ie de hele tijd op je blaas loopt te stampen. Ik vind het altijd leuk om me mop te voelen behalve als ie dat doet, ik ga dan gewoon door de grond!!! xxx Marijke
ik heb sóchtend pijn bij mn blaas drukt ze er dan tegenaan???? weet iemand dat en als ik dan naar de wc ben geweest is het over
ik heb dat ook 's ochtends, mijn blaas is dan helemaal verkrampt, na een paar minuten is dat weer weg, als je blaas maar leeg is!
oooo ik ken het helemaal! s`nachts wordt ik wakker en MOET dan gaan plassen! volgens mij blijft de baby dan tegen m blaas aan liggen ofzo want soms verdwijnt het gevoel niet terwijl ik al heb geplast! ha ha ha.... en dat is overdag ook; soms denk ik heel nodig te moeten plassen en dan voel ik de baby draaien en is het gevoel weer weg! zoooo irri. x
Oh dat heb ik ook zo erg. Vanmorgen al 5 keer naar het toilet geweest ofzo en dan telkens maar een paar druppels haha.
nou hou maar op ja......niet echt bepaald een fijn gevoel nee als ie op je blaas blijft zitten. zo heb je nix en zo moet je ineens maken dat je naar de wc komt..... wat ook zo lekker is als ie es flink in je maag zit te trappen. of als de voetjes tegen je ribben zitten(best pijnlijk)
blaas is heel herkenbaar, en een akkelig gevoel als ik net naar het toilet geweest ben, en krijg weer een por in mijn blaas kan ik weer voor mijn gevoel.
Die van mij gebruikt, geloof ik, mijn blaas als trampoline!!! Eerst daar een flinke dreun en er meteen 1 achteraan helemaal boven in de baarmoeder, tot nu toe kan hij of heeft hij mijn maag en ribben nog niet gevonden en ik ben ook niet van plan hem de weg er naar toe te wijzen Groetjes
hahaha... ja ik heb het ook... dan voel je echt keiharde stampen tegen je blaas aan... zon raar en ROt gevoel.. alsof het van binnen niet meer klopt.. gelukkig heb ik (NOG) geen last van dat ribben gedoe....