matrasje van mozes wieg plastic

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Bernou, 8 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Hoi hoi
    Ik heb een vraag, ik heb een soort mozes wiegje gekocht maar nu zit hier een matrasje in met plastic eromheen. Mag dit echt niet?

Verder heb ik van een vriendin een aerosleep dekmatrasje gekregen, die wilde ik erop leggen. Niet zozeer voor de aerosleep maar zodat er een extra laag op de matras ligt. Ik wil dan ook een gewoon hoeslakentje erop leggen, dat kan toch?

Even wat vragen, maar ik wilde het even weten

2. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Plastic is warm en ventileert niet,het word vaak afgeraden om te gebruiken...
    Maar met zo'n aerosleep dekmatras en hoeslakentje....
    Met een gewoon hoeslakentje word het aerosleep effect weer minder....
    Ik denk wel dat het zo kan hoor!

3. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Wij hebben destijds een matrasje op maat laten maken op de markt voor de wieg. Daar hebben ze schuimrubber oid op maat gesneden en mn schoonmoeder heeft hier een hoesje omheen gemaakt. Zou ik eerder doen dan een plastic matrasje.

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Plastic zou ik echt niet doen, maar misschien zit er onder dat plastic gewoon een schuimmatrasje? Dan kun je misschien zelf een hoes maken of door een handige oma het laten maken.

5. gusto

gusto Niet meer actief

Ik zou er ook echt nooit een plastic matrasje in leggen. Ook al leg je er iets overheen, ik zou t eng vinden...

6. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Kun je het plastic er niet af knippen? Waarschijnlijk zit er schuimrubber onder. Katoenen hoes eromheen en klaar, toch?

7. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Ik heb hem inderdaad opengeknipt, daaronder zat een schuimrubber matrasje. Met de aerosleep erover heen en een normaal hoeslaken van de hema vind ik het wel best ;)

Deel Deze Pagina