Hi, Ik wil graag voor mezelf berekenen hoeveel ik ga verdienen, Wanneer ik minder ga werken. Ik kan dit via de werkgever opvragen, maar wil eigenlijk niet dat zij het weet. Ze kunnen namelijk wel wat minder personeelskosten gebruiken. Maar als het verschil erg groot is, ga ik niet zomaar toegeven. Ik heb even gegoogeld, maar kon geen tool vinden. Misschien iemand anders wel of is zelf financieel medewerker en instaat het voor mij te berekenen?! Bedankt!!
Hebben jullie geen personeelsafdeling of salarisadministratie? Dan hoeft het niet direct via je eigen manager/contactpersoon te gaan. Ik werk in ene grote organisatie dus wij hebben deze afdelingen, maar ik weet niet hoe dat bij jou ligt natuurlijk.
We hebben een administratief medewerkster, maar zij moet het opsturen. Doet het niet zelf. En dit gaat via de werkgever. Heb het al eens laten berekenen toen ik een dag minder ging werken, Bij de geboorte van de oudste. Het is een klein bedrijf...
Op Salaris berekenen kun je heel goed berekenen wat je ongeveer netto zal overhouden. Ook omdat je dingen als auto van zaak, onbelastbare vergoedingen (ik krijg bijv. een vegoeding voor internet thuis) etc gewoon in kunt vullen. Kwestie van je huidige salarisstrook er bij pakken ivm dat soort dingen.
Deze link is inderdaad goed. Ben zelf salarisadministrateur maar deze link verteld je gewoon hetzelfde, dus makkelijk zelf uit te rekenen
Ik heb een app raet netto waarmee je kunt berekenen hoeveel je bruto en netto gaat verdienen dan. Ik vond hem heel handig toen ok laatst aan het solliciteren was.