wanneer houd het nu eens op.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sandra1979, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Even in het kort mijn zwangerschap tot nu toe:
    * 1e 13 weken erg moe en misselijk
    * vanaf 19 weken harde buiken. Gestopt met werken.
    * vanaf 20 weken last van rug.
    * vanaf 26 weken officieel bekkeninstabiliteit.
    Kortom gewoon veel pech.

Vannacht heel beroerd geweest. Erg misselijk en veel harde (pijnlijke) buiken. Dacht: nog een half uur wachten en dan bel ik de vk. Ben uiteindelijk toch in slaap gesukkeld en de klachten waren vanmorgen over. I.v.m. harde buiken urine laten testen. Nu zaten er eiwitten en suiker in. Niet goed dus. V.k. gebeld. Die gaf aan dat wanneer ik de klachten van vannacht weer krijg, ik meteen moet bellen. Eiwitten (en misselijkheid) kunnen duiden op te hoge bloeddruk. En moet morgen bellen voor een afspraak tussen door om suiker extra te laten controleren.
    Verder vanmorgen bij fysio geweest, en moest van haar krukken halen, w.s. lukt lopen ook niet lang meer i.vm. b.i.
    Kortom heerlijk om even mijn hart te luchten, want ik ben het echt beu. Wanneer houd het nu eindelijk eens op........... Natuurlijk vind iedereen in mijn omgeving het vervelend, maar niemand voelt de vreselijke pijn die ik heel de dag heb.
    Bedankt voor het luisteren even.
    groetjes sandra

2. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Meid wat vreselijk! Wat zul je je beroerd voelen..alles zit je ook tegen zeg!
    Er komt dan vast een prachtige wolk van een baby uit jouw buik! Ik wil je veel sterkte wensen en hoop dat je je beter gaat voelen!

Hele dikke knuffel

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Lieve lieve meid,

Ik weet precies hoe je je voelt... Ik heb ook een klote zwangerschap gehad...
    Vanaf 11 weken een te lage bloeddruk waardoor ik blackouts kreeg. Daarna 2 weken weer ok, met 20 weken weer dipje, weer blackouts. met 22 weken BI en met 26 weken in het ziekenhuis met weeen. Uiteindelijk was Iman dysmatuur en ben ik ingeleid met 38 weken....

Ik zag het op het laatst ook echt niet meer zitten... En soms zeggen mensen dat je het vergeten bent zodra je kleine er is, maar geloof me dat is niet zo... Ik moet niet aan een tweede denken, en dat is niet vanwege de bevalling maar vanwege de zwangerschap...

1 ding: ik heb wel een supersnelle bevalling gehad, hopelijk is dat voor jou ook weggelegd!

En 1 cliche is wel echt waar: je kleine is het allemaal waard....

Heel veel sterkte en nog 10 weekjes, je bent al dik over de helft!

Liefs

4. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik kan het me ook voorstellen, heel veel sterkte en ik kan alleen maar voor je hopen dat de rest wat komen gaat alleen nog maar zal mee vallen.

5. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Wat vervelend allemaal zeg.Het mag nu idd wel ophouden!
    Je krijgt vast een pracht van een baby! dat kan haast niet anders ;)

Ik wens je nog veel succes met de laatste weken en hoop dat ze zonder al te veel ellende voorbij gaan!

Liefs Claudia

6. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Balen zeg, dat is zeker niet makkelijk allemaal..
    Ik heb zelf ook een erg moeilijke zwangerschap dus ik weet dat het moeilijk is.. Hou vol, nog eventjes! Daarna heb je lekker je babytje in je armen en hoef je voorlopig even niet meer zwanger te zijn..

Deel Deze Pagina