Hallo allemaal, Hebben jullie ook zo'n last van vergeetachtigheid! Ik word er helemaal gek van. Ik heb de autosleutel kwijt gemaakt, gebruik totaal verkeerde woorden in uitdrukkingen, kom niet op namen van mensen, vergeet afspraken, weet niet meer wat ik ging doen als ik naar boven toe loop, het water van de wasbak laten stromen, zodat het bijna overstroomt. Een mes gaan halen en vervolgens met niks terugkomen etc...... Dat was vorige zwangerschap wel anders zeg! Toen heeft dat wel langer geduurd, eer ik er last van had. Herkenbaar? Groetjes Kim
Yep, erg herkenbaar. Ik ben ook zo'n zeef momenteel. Vergeet echt alles en moet nu echt een kalender bijhouden, terwijl ik anders altijd alles in mijn hoofd had wat moest. Ben echt alles kwijt en loop dus de hele dag te zoeken om spullen. En ook dat van die woorden heb ik en dat terwijl ik het echt een ramp vind als andere mensen verkeerde woorden gebruiken in zinnen. Haha, nu ben ik er zelf ook zoeen.
jahoor met Rick had ik daar heel erg last van en ik ben nu denk ik sinds een maand weer de oude Anita qua vergeetachigheid Ik liet het gas wel eens brandden en ging dan op verjaardag, melk tussen de glazen terugzetten. Dat soort dingen. Straks kun je er om lachen geniet van je zwangerschap roetjes Anita
Ik ben ook verstrooider dan anders. Laatst stuurde ik een vriendin een verjaardagskaart met van harte gefeliciteerd met je zwemdiploma!
Ja ik heb het ook, ik liep van de week bijna de winkel uit zonder te betalen en toen ik later thuis kwam bleek ik ook nog twee linkerschoenen in een doos te hebben zitten en dat was ik zelf schuld haha (dat was bij de makro waar je zelf de schoenen moet pakken)
Hahahah wat een verhalen, ik herken het ook hoor ik heb heeeel erg veel last van zwangerschapsdementie mijn vriend word er soms wel is gek van.. ik heb echt een stoffig hoofd op het moment. Vergeet heel veel afspraken , zelfs de verloskundige afspraak was ik laatst helemaal vergeten. Ik liet mijn sleutel in de brievenbus hangen en ging gewoon boodschappen doen.. helemaal overstuur omdat ik sleutels kwijt was en de portiekdeur niet meer kon openen. Pfffffff Nog ffies hoor en dan is het over.
Mijn geheugen gaat op dit moment niet verder terug dan 5 seconden Is echt zo... ik stop mijn sleutels in mijn tas, en vraag 10 seconden later aan mijn vriend: heb ik mijn sleutels nou gepakt? Ik weet het dan gewoon echt niet meer. Thuis is het wel grappig, maar op mijn werk heb ik er dus ook vreselijk last van, en dat is minder leuk. Het begint serieus waar een probleem te worden. Ik heb werk waarbij ik veel ingewikkelde dingen moet uitleggen aan mijn cliënten, en soms kom ik daarbij gewoon niet meer uit mijn woorden. Dan ben ik midden in een verhaal en denk ik ineens: waar ging dit ook alweer over? En dan raak ik dus de draad kwijt. En ook andere stomme dingen....de verkeerde brieven in de verkeerde envelop stoppen etc. etc.
ja en die mannen snappen het ook niet he.... Mijn vriend vroeg 's avonds aan mij of ik hem de volgende dag ergens aan wilde herrinneren....maar wat was dat ook al weer hahahahah Of gister, dacht ik ik ga zo naar de winkel om dat te kopen....weet nu nog steeds niet wat ik moest kopen....ben wel naar die winkel gegaan (tenminste ik weet niet meer zeker of het wel de goede winkel was) maar heb vanalles gekocht, maar geloof niet dat wat ik bedacht had.... pffff wat een ramp....
ooh hou op! het enige wat ik me heel de dag herinner, is dat ik iets vergeten ben maar niet meer weet wat!
en zeker lastig als ik niet uit me woorden kom en boekingen moet maken. (ben activiteitenbegeleider, die artiesten moeten wel denken wat een raar mens...)
Haha, wat herkenbaar allemaal! Ik ben echt een zeef als het gaat om data en tijden, terwijl ik normaalgesproken mijn agenda uit mijn hoofd weet. Stond ik onlangs om 9.00 uur met Daan op het consultatiebureau, bleek de afspraak pas 's middags om 13.00 uur te zijn. Ze zeggen dat vaak vette vis eten of visolie slikken helpt. Dat doe ik, maar het helpt nog niet veel geloof ik Groetjes, Wendy
Heb er ook wel een klein beetje last van gehad, maar het ergste vind ik dat het nog steeds niet over is! Ik ben m'n concentratie voor veel dingen kwijt. Het lijkt wel of er alleen maar babydingen in m'n hersens zitten. Wel heerlijk hoor, ik geniet volop van Jesse, maar ik moet mezelf gewoon dwíngen om goed na te denken wat ik ook alweer had afgesproken, en af en toe ook es te vragen aan anderen hoe het in de buitenwereld gaat.