pijn in lies.....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zotje, 23 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zotje

Zotje Actief lid

30 mei 2006
    125
    0
    0
    ik ben nu 16 weken zwanger en ik heb de laatste tijd heel erg pijn in mijn rechterlies. Het word erger als ik niet gelijk ga plassen.

Was gister namelijk aan het winkelen en ben op een gegeven moment na huis gegaan want het trok zo door na mijn rug. Toen ik thuis kwam toch eerst maar gaan plassen en toen trok de pijn weg.
    Maar ik blijf onderin mijn lies toch altijd een beetje pijn houden.

Kan het zijn dat de baby op mijn blaas duwt en dat ik dat voelt.
    Ik weet niet zo goed wat het kan zijn.

ik hoop dat iemand me kan helpen.

groetjes zotje

2. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    dat heb ik ook altijd gehad en naarmate de zwangerschap vorderde werd het gevoel ook heftiger volgens de gyno bandenpijn.

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Is inderdaad waarschijnlijk bandenpijn, vervelend maar niet ernstig en ook weinig aan te doen. Als je pijn hebt gewoon rustig aan doen, even gaan zitten ofzo ... Sterkte!

4. Zotje

Zotje Actief lid

30 mei 2006
    125
    0
    0
    bedankt voor jullie reacties. Ik was al bang dat het iets anders zou zijn. Bandenpijn is niet fijn maar weet ik wel wat het is

5. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo,

Wat je beschrijft zou bandenpijn kunnen zijn.
    Maar je beschrijft dat de pijn richting rug gaat, dus zou je urine ook even laten testen op blaasontsteking als ik jou was.

Succes en hoop dat het gauw over gaat!

Liefs Elly.

6. Zotje

Zotje Actief lid

30 mei 2006
    125
    0
    0
    nu je het zegt zou dat ook een mogelijkheid kunnen zijn want moet wel erg vaak na de wc. Ik zal zo de huisarts eens bellen

bedankt in ieder geval

7. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ik heb het ook altijd met rugpijnen en ben steeds op blaasontstekingen gecontrolleerd en bij mij was dat steedds goed dus het hoeft niet maar sluit het maar wel uit idd bij mij was het een combi van littekenweefsel in me buik vanwege 4 zware buikoperaties x jaar trug die aan het scheuren rekken zijn in me buik hoe meer het groeit hoe erger de pijn dus kortom in mijn geval bandenpijn met scheuren van littekenweefsel

8. Zotje

Zotje Actief lid

30 mei 2006
    125
    0
    0
    ik ben vanochtend bij de huisarts geweest en die heeft mijn urine nagekeken en het is geen blaasontsteking. Verder konden ze niks vinden. Nu dacht de dokter dat mijn baarmoeder op mijn blaas drukt waardoor ik daardoor telkens pijn krijg. Ik moet nu veel drinken en gelijk na de wc gaan als ik moet

Deel Deze Pagina