Heb er ook al last van. Erg onhandig op werk. Als ik na de wc ben geweest ben ik vaak vergeten waar ik ervoor mee bezig was. Schrijf nu alles maar op.
Vanmiddag boodschappen aan het doen.. rij relaxed met het karretje door de winkel, komt er een man op me af: .. uh.. volgens mij ben je met mijn karretje aan het winkelen! Wel grappig al die verhalen hier, ik moet er ook erg om lachen.. laten we dat vooral bijven doen!
ow ik heb er ook erg last van... maar wel erg vervelend als je op je werk medicijnen uit moet delen.... ik hou nu dan ook extra lijsten bij, anders gaat het echt helemaal mis!
of je rijd doodleuk naar de winkel komt daar aan en bent vergeten wat je nou eigenlijk moest halen....nog zo iets haha
whawha, ik herken het zo! Ik heb er ook nog steeds last van, maar vooral vlak na de bevalling! Domme dingen doen had ik ook vreselijk last van, ging een keer wandelen met hond en man, sta ik bij mannetje klaar om de riem om te doen.....hahah ik kwam niet meer bij. Vriendin van me die gooide een leesboek in de tuin en nam een hondenkluif mee naar binnen, hoezo echt zwanger! Ben benieuwd hoe lang ik er nu nog last van hou.
Gisterenavond had ik een SO gemaakt voor tweede klassers. Mijn vriend complimenteerde me er nog mee dat ik het zo snel deed. Vanochtend heb ik het SO 60 keer gekopieerd voor mijn twee klassen. Even later deel ik de leerlingen het SO uit. Staan alle namen op de blaadjes en dan zegt er één: 'Juffrouw, deze woordjes hebben we helemaal niet geleerd!' Als dat geen bewijs is dat zwangerschapsdementie echt bestaat weet ik het niet meer! Liefs, Sonja
Hahaha, wat een leuke verhalen zeg! Ik begin er nu echt last van te krijgen, had het in het begin niet zo. Volgens mij valt het bij mij niet zo op omdat ik altijd redelijk ongeoragniseerd ben en altijd wel wat vergeet. Nu heb ik vooral moeite met voornamen onthouden en spreekwoorden en gezegden. Ik ben echt heel vaag in mijn gesprekken geworden. Gelukkig weten anderen wat ik bedoel, ik kom zelf niet uit mijn woorden. Ik kan ook bepaalde gesprekken niet meer volgen. Aan het einde heb ik de neiging te vragen 'Waar ging het eigenlijk over?' Concentratie is waardeloos... Groetjes
Het is erg herkenbaar hoor. - Was aanzetten, wasmiddel vergeten. - Afspraak homeopaat voor onze dochter vergeten. - Vergeten urine mee te nemen naar het zh. - Mijn man ongeveer 3 tot 5 keer bellen hoe laat ie nou thuis komt om te eten. - Staat vriendin aan de deur; vraag ik dom 'wat kom jij doen?' Terwijl ik met haar had afgesproken. Echt het duurt wel even voordat dat over is! Maar ik kan er gelukkig nog wel om lachen. hahahaha Groetjes Kreeftje72
Euhm.. waar ging dit topic ook al weer over? :-k Ja heeeel hekenbaar.. Als ik bijvoorbeeld de koelkast aan t schoonmaken ben, zie ik weer wat anders om schoon te maken en ga ik daar zomaar weer verder.. pff en gewoon de vriezer open laten staan en na een paar uur weer benee komen en denken.. oja ik zou er vlees uit halen. Ook ik schrijf nu alles op wat ik bijvoorbeeld die dag zéker nog moet doen anders vergeet ik geheid iets belangrijks. Enneh de bevalling is nu ruim 7 maanden terug!