Koortslipcreme

Discussion in 'Gezondheid' started by Eylem, Oct 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Heel dom...dacht ik dat vanochtend een koortslip voelde opkomen (man heeft er ook een) dus zonder verder na te denken even snel koortslipcreme van de Kruidvat (volgens mij dezelfde werkzame stof als Zovirax) gesmeerd.

Nu lees ik net op internet (ja lekker op tijd ben ik....) dat de effecten van die creme bij zwangeren niet bekend zjin en dat wordt afgeraden het te gebruiken :( . Ik voel me nu zo stom! Ik let altijd overal op en dan dit. Nu voel ik vandaag de baby ook heel erg weinig dus alles bij elkaar is het niet leuk :( . Moet ik me serieus zorgen maken?

2. Noeska

Noeska Fanatiek lid

Jan 22, 2007
    1,225
    0
    0
    Serieus? Ik heb het deze week ook gebruikt... Toen ik mijn intake bij de verloskundige had, had ik ook een koortslip en toen hebben we het er ook over gehad, maar ze heeft daar niets over gezegd... Ik heb nu 2 dagen zofirax gebruikt...

3. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    2,855
    0
    36
    #3 Tuttie, Oct 21, 2011
    Last edited: Oct 21, 2011
    ik zal me er echt niet te druk om maken, je hebt het 1 dag gebruikt en een koortslip is ook nog een hele kleine oppervlakte.

kijk eens wat ik gevonden heb:
    ZOVIRAX KOORTSLIP DOSEERPOMP CREME 50MG/G.

ik zal het nu niet meer gebruiken en er tandpasta of zinkzalf op doen.

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    ik heb het ook gewoon gebruikt, de vk heeft nog wel gevraagd of ik wel eens last had van een koortslip maar niets gezegd over niet mogen gebruiken van creme hiervoor. er worden nooit medicijnen getest op zwangere vrouwen, dus vandaar dat het erop staat. betekent nog niet dat het gevaarlijk is.

5. Mopje

Mopje Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    2,753
    1
    0
    Friesland
    Ik heb het ook al 2 keer gebruikt. Ik heb ook wel eens van die compeed pads, dat werkt ook heel goed en er zit geloof ik niet de stof van zovirax in. Misschien een goede oplossing als je je er onzeker door voelt?

6. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,702
    2,512
    113
    ow, ik heb daar ook nooit bij nagedacht. Ik gebruik geen zovirax, maar wel de compeedpads. En heb ook nog eens regelmatig een koortslip.......

Share This Page