...als je bij Zilveren Kruis aanvullend verzekerd bent je gratis een nannycare kunt bestellen en dat je o.a. gratis een baby- kinderEHBOcursus kunt doen? NannyCare Het baby sensormatje En om te kijken waar je recht op hebt gewoon even op internet de Zwanger 2011 brochure van Zilveren Kruis opzoeken. Daar staat wel in wat mogelijk is en hoeveel sterren je moet hebben voor wat. Ik heb er zelf 3. Toen ik die brochure las, kwam ik erachter van de Nannycare Ik dacht: ik zeg het even Hier mag ik andere zwangeren van ZV toch wel op wijzen? Ik heb geen aandelen hoor
Bedankt. Ik heb ook verzekering bij Zilverenkruis Achmea 3*. Mocht je nog meer tips hebben dan hoor ik het graag. Ik ben er nog niet echt mee bezig, omdat mijn zwangerschap nog erg pril is. Krijg je ook alleen de termijn echo en 20-weken echo vergoed?
Fijn! Dankjewel, hier ook Zilveren Kruis aanvullend met 3*, goed om te weten! Ga komende week aanmelden voor kraamzorg en dan gelijk de nannycare bestellen (als dat dan al kan)
ja dat klopt meiden. ik heb ook daar mijn verzekering lopen en ik heb vorige maand me nanny-care binnen gekregen die ik had besteld. het is helemaal kosteloos en ik heb hem voor mijn zoon van 2 ook en daar ligt ie nog steeds op. het is echt een super ding. vind het een fijn idee dat als ik straks thuis kom met onze dochter dat ze gelijk op de nanny-care ligt. dat van de curcus wist ik niet. wel ontzettend fijn zeg. ik ga gelijk maar verder informeren.
Hier inderdaad ook de Nannycare gratis ontvangen. Van de EHBO cursus wist ik nog niet, maar die ga ik dan zeker doen! Volgens mij kreeg je ook (een deel?) van de cursus babymassage vergoed, maar dat ga ik nog eens uitzoeken. Lijkt mij ook erg fijn.
Ow dat is mooi. Krijg je dat ook als je in 2010 bent bevallen en in 2011 bij zilveren kruis bent gekomen....? Ga dat ook gelijk even regelen dan.
Bij Zilveren Kruis kreeg ik ook de Geboorte Tens vergoed! (zo'n apparaatje die de pijn bij de weeen schijnt te verlichten). Kost normaal 100 euro, als je aanvullend verzekerd ben is ie gratis. Of het werkt weet ik niet.. ik moet nog bevallen. Het apparaatje kan je trouwens ook gebruik bij rugpijn etc. dus altijd leuk..
Je kunt hem huren, maar als je bij ZK verzekerd bent krijg je hem gewoon (gratis). Je mag hem dus houden
Hier CZ dus helaas geen gratis Nannycare maar heb hem eergister nieuw voor 4 tientjes opgehaald bij iemand die hem via de verzekering kreeg maar niet gebruikte dus ik ben er ook blij mee . Vind het een heel fijn idee, al vinden de meeste dat ik me aanstel