Dag dames, Aangezien ik in het onderwijs werk en nu 4 weken zwanger ben , zal ik (als alles goed gaat) rond de 18 weken zitten als school weer start in september. Ik vraag me af hoe fel mijn buik al zal zichtbaar zijn... Vandaar de vraag... Wie zit op 18 weken en heeft een foto van haar buik?
Ik zou even in het buiken topic kijken dan kom je vast het een en ander tegen. Maar goed veel kan je er echt niet over zeggen. Het ligt echt aan je bouw, aan hoe je draagt, genen, grootte kindje...moeilijk te zeggen dus! Enne: gefeliciteerd!
Ik zit nu in de 18e week, ik weet niet zo goed hoe ik een foto plaats, maar misschien kan ik je wel uitleggen hoe mijn buik er uit ziet. Het is bij mij sinds een week of 2 een klein beetje zichtbaar geworden, maar ik zou nog prima mee kunnen doen aan 'dik of zwanger'. Vandaag hoorde een collega van een andere afdeling dat ik zwanger ben, en die vond het zo bijzonder dat ze het nog niet zag, aangezien zij met 18 weken al een enorme buik had. Ik kan zelf al wel duidelijk verschil zien, maar heel veel andere mensen zijn wel verbaasd als ik zeg dat ik zwanger ben, omdat het volgens hun niet zichtbaar is.
Foto gister gemaakt met precies 18 wkn . Maar zoals gezegd verschilt het zo ontzettend per persoon. Ik ben stevig van mijzelf en heb nog steeds het gevoel meer dik te zijn dan zwanger . Terwijl het toch echt wel heel anders is mijn buik. Ben ook nog niets aangekomen maar het lijkt of het gewicht zich verplaatst.
Ter vergelijking, hier ergens midden op de pagina staat een foto met 14 wkn: http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/buikfotootje-wie-doet-er-mee-deel-3.574446/page-238
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Zoals andere dames ook al zeggen het verschilt zo veel per persoon. Maar zo was mijn buik met 17 weken. Maar het is wel al mijn 3e zwangerschap.
Het wil ook nog wel eens verschil maken of het je eerste zwangerschap of (zoals bij mij) de 3e is. Dit was mijn buik bij 16 weken
Het hangt ook erg af van de conditie van je buik nu. Hoe is je postuur en heb je een strakke buik of een bandje?
Wat een mooie buikjes allemaal!! Bedankt voor de foto's. Inderdaad erg verschillend. Ik ben niet dik of mollig, maar mijn buik is zeker niet strak! Als ik hem loslaat s avonds heb ik (ook niet zwanger) wel al een buik alsof ik zwanger zou zijn vind ik Ik gok dat de mijne dus mss wel al wat zichtbaar zal zijn..
Mijn buik zit er nu zo uit. Steekt dus wel echt vooruit als ik niet mijn best doe om hem in te houden en vooral s avonds. Geen idee hoe dit juist komt. Is allesinds wel niet perse verdikt sinds zwangerschap hoor , volgens mij was dat al even zo..
Ik wilde even tegen je zeggen dat ik je helemaal niet dik eruit vind zien, maar juist mooi zwanger! Wees alsjeblieft niet zo onzeker en geniet van die prachtige buik!
Volgens mij valt dat echt niet te zeggen. Mijn buik(omvang) is deze zs veel groter dan bij de eerste. Met 29 weken had ik een grotere buik dan toen ik 36 weken zwanger was van de eerste. Maar met 18 weken is er meestal wel iets van een babybuikje te zien. Al hangt het ook echt van je bouw en kledingkeuze af.