hoi hoi ff een vraagje.. ik heb sinds vrijdagavond opgezwollen en gevoelige schaamlippen....ook jeuken ze (vooral als ik in bed lig misschien door de warmte dan ofzo?) ik heb geen witte dunne of andere afscheiding.... kan het zijn dat het een schimmel is of kan het door de zwangerschap komen. ook heb ik sinds dinsdag antibiotica voor blaasonsteking...kan het soms daar iets mee te maken hebben? ik kan wel wachten tot na de antiobiotica of het over gaat maar ik ga over een week op vakantie dus zou er dan graag vanaf willen zijn...ik hoop dat julie mijn kunnen helpen en anders bel ik toch wel even naar de dokter van de week...
Hoi Bos, jeukende schaamlippen komen inderdaad wel vaker voor in de zwangershcap, zeker als de baarmoeder een dusdanige grootte gaat aannemen dat het ook je vaten wat af kan gaan knellen. Dan kun je wat gezwollen schaamlippen krijgen en die kunnne jeuken. Als ze ook rood zijn zou ik wel even de HA bellen, want je kunt bij een AB-kuur sneller toch een schimmelinfectie oplopen. Groetjes Brigitte