Pu Erh thee tijdens zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door larisa1, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. larisa1

larisa1 Actief lid

30 jun 2014
    272
    0
    16
    Lieve meiden,

Weten jullie mss of je pu-erh thee mag drinken tijdens je zwangerschap, kan hier nergens echt wat over vinden.

Ik dronk deze thee altijd voor mn zw.schap voor mn darmen (heb PDS) en dat hielp erg goed en nou tijdens de zw,schap heb ik erge last van mn darmen en wil daarom graag de thee weer gaan drinken maar geen idee of dat mag ofniet?

2. Birdies

Birdies Actief lid

18 jul 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ken de thee niet eerlijk gezegd
    je kan even kijken op de verpakking of er theïne in zit. Als er theïne in zet kun je deze thee beter vermijden of bijv max 1-2 koppen per dag drinken ook afhankelijk of je andere dranken gebruikt met cafeïne

3. Tulpblaadje

Tulpblaadje Actief lid

17 mrt 2014
    199
    0
    0
    Ken de thee ook niet, maar zal ook even kijken of er geen 'rare' kruiden in zitten. Niet alle kruiden zijn even goed voor de kleine.

4. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Volgens mij is het gewoon een soort theeblad? Ik heb ooit een blok ervan gehad (ouders meegenomen uit China) en dat waren gewoon theebladeren volgens mij, wel van een specifieke plant denk ik want het smaakt wat anders. Of het is gewone thee maar dan anders bewerkt ofzo.

Hoe dan ook, ik denk dat je het gewoon kan drinken. Niet teveel, ivm de theine.

5. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ik had begrepen dat dit die afvalthee van de KV is? Weet niet of dat nou wel zo goed voor je is, als je zwanger bent.

Liefs,

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik zou het even aan je vk vragen

7. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.153