Hier valt het gelukkig erg mee!!! Mijn suikerwaarden zijn goed gelukkig. Wel wat aan de hoge kant, maar niet boven de grens! Een hele geruststelling..
Marilouise; Gefeliciteerd met jullie zoon! Ik sta ook onder controle voor mijn suiker. M'n dochter was met de geboorte behoorlijk aan de maat en ik ben toen 1x gecontroleerd op suiker en dat was goed. Maar nu is er volgens de vk een nieuw protocol wat betreft de waardes als je zwanger bent en dat is dat je niet boven de 6.1 mag uitkomen! Ik had de vorige keer in de middag 6.3, te hoog dus. Nu vond ze het nog niet super schokkend, maar moet in week 24 weer een dagcurve doen. Maar niet boven de 6.1, dat vond ik nogal drastisch en daar zit je in de middag volgens mij wel snel aan. Vind het een beetje vreemd iig.
Ik lees deze topic net pas maar hier dus ook een die suiker heeft tijdens de zwangerschap alleen bij mij is het al van af week 7 geconstanteerd dus ja waar hebben we het over, moet ook vier keer per dag spuiten en me aan het dieeet houden tuurlijk het is niet leuk maar vond zelf dat ik er snel aangewent raakte ben nu 35+5 dagen zwanger en weet al niet meer beter bend us al 28 weken aan het spuiten dus kom op en laten we het niet erger maken dat het is het is niet ander. Niet dat het een kleinigheid is maar we doen het voor een goed doel, En bij mij is het bijna zeker dat de suiker na de zwangerschap niet meer weg gaat omdat het al zo vroeg in de zwangerschap geconstanteerd was, Maar kop op en we gaan er voor toch groetjes Patricia Uitgerekend 15 feb zoon 7 nov 2000
Hier waren mijn bloedsuikerwaarden blijkbaar heel erg goed, aldus de gynaecoloog. Ik heb dus 'gewoon' een hele grote baby.