wat vervelend dat ze dan ook nog weinig drinkt! dat is het belangrijkste natuurlijk. eten was hier ook drama vandaag gaat t ietsje beter. nog een beetje kunnen slapen? hier drama maar dat kwam door mij zelf dus ga vanmiddag even bijtanken hopelijjk kunnen we vannacht allemaal eens weer goed slapen. succes met de ctg!
Hier knapt ze wat op! Drinkt, eet, net 2uur geslapen. Ze is wel lekker snel geïrriteerd haha. Nog lichte koorts, dus gelukkig al een stuk beter! Ctg was goed. Bloeddruk oké maar moest wel ff bloed en urine controle. Word gebeld als het afwijkt maar dat zal wel meevallen!
oke dat is goed om te horen van jullie allebei! hopelijk blijft het nog even zo met je bd en knapt je meisje snel helemaal op. hier is ze ook nog jengelig hoor maar dat is ook logisch! als het niet goed is dan krijg je snel genoeg bericht ind!
Vannacht weer lekker bezig geweest. Koorts laaide weer op naar 40+ dus vanaf middernacht weer bezig geweest. Nu is ze echt heel verkouden dus denk dat het daar vandaan komt. Ene virus volgt het andere op. Ze is ook lekker geïrriteerd de hele dag, gezellig dus haha
och jeetje zeg wat sneu! en heel erg frustrerend voor ouders! ik heb ook een rotnacht gehad. hoop dat vannacht er iets beter uit gaat zien. voel je de beeb nog goed?
Toch nog ff bij huisarts geweest. Bovenste luchtweginfectie en forse griep. Mag nog wel dag of 3 rekenen voor ze minder koortsig is. Ligt nu net te slapen naast me. Voel de kleine wel, moet er wel echt de tijd voor nemen en hem wakker maken. Ook als advies gekregen elk dagdeel ff ervoor te gaan liggen om dat te doen. Hoe is het met jouw meisje?
och jeetje niks aan he als het dan ook nog een paar dagen duurt. kan me voorstellen dat het helemaal vervelend is als je zit in jouw situatie pffff. ze ligt nu even te slapen koorts lijkt aardig minder. heeft een kuurtje gekregen maar haar andere oortje was ook gescheurd kwam allemaal troep uit gisteren daarna leek het beter en de koorts ook minder. ze speelt ook weer als vanouds dus hopelijk gaan we de goede kant op nu nog wat meer er beter eten. ze is al heel dun en ook nog bijna een kilo eraf. fijn dat je de kleine goed voelt. op zich ook wel normaal op deze termijn dat je het minder goed kan voelen toch? de ruimte wordt ook wat kleiner of komt het echt door de placenta?
Fijn dat het beter gaat! Mijn kleine lijkt de laatste uren ook wat op te knappen. Op de goede hoop! Ze blijven vruchtwater controleren omdat dat matig was paar weken geleden maar het is logisch dat ok hem iets minder voel. Nu is het ff spannend, lijkt erop dat ik wat lichte weeënactiviteit heb. Nu al uur om de 6 a 8 min lichte weeën. Maar vooral nog flinke menstruatiekrampen en niet echt harde buiken. Morgen sowieso weer controle dus ben benieuwd!
jeetje dat lijkt me echt spannend! ik ken dat niet want vorige keer ingeleid dus dan loopt t allemaal gepland. als je dochter nou ook snel opknapt dan kan t wel gebeuren toch? zo besef je wel dat er van alles komt kijken bij een zs qua gezondheid he? ik vergeet vaak dat we ook nog een kindje krijgen ben alleen maar met de medische kant bezig heb jij dat ook?
Ik ben met 37wk ingeleid dus ken het ook niet echt. Alleen herken ik deze krampen wel als 'start' toen ok ingeleid werd. Net uur onder de douche geweest en het is er nogsteeds maar iets langer ertussen. Ook flink veel vocht aan het vasthouden en gespannen buik. We wachten rustig af! Vind het ook wel jammer dat het medische stuk zo aanwezig is! Al duurt het langer, ik zou gewoon willen afwachten tot het zelf op gang komt. Maarja, uiteindelijk krijgen we er iets heel moois voor terug! Mn dochter is redelijk actief. Wel nog 39gr. maar koorts is bij die kleintjes niet alles zeggend.
ja die kramp die je voelt bij het inleiden is wel hetkenbaar denk ik. heb hetzelfde gevoel als jou als het enigsins kan dan liever natuurlijk ipv inleiden. tuurlijk krijg je er iets moois voor terug maar lijkt me best spannend om te ervaren hoe het zijn natuurlijke beloop gaat ipv alles gepland... fijn dat je dochter weer op lijkt te knappen als het dan toch gaat gebeuren kan jij een stuk rustiger de bevalling in
Ze ligt nu 2 uurtjes op eigen bed te slapen... ben benieuwd! Paracetamol erin en hopen maar! Ik heb vanaf 16.30u al om de 7 minuten lichte krampen. Soms harde buiken erbij. Nu proberen te slapen en afwachten wat het gaat doen. Bij mn dochter had ik met 37wk 2cm ontsluiting en placentaverkalking en ze had volgens de gynaecoloog binnen paar dagen zelf gekomen... dus zal me niks verbazen!
Sterker nog, ben vrijdag bevallen van een gezonde jongen! Was heftig maar uiteraard meer dan waard! Woensdag rond 1630 lichte weeën. Regelmatig rond de 7 minuten. Hele nacht niet geslapen maar omdat ze om de 7 minuten kwamen en ik donderdag om 1430 toch weer controle had heb ik dat afgewacht. Toen ik de assistent vertelde om de 7 minuten lichte weeën te hebben heeft ze meteen de verloskundige gehaald. Bloeddruk was veel te hoog en ze ging even kijken of ik al ontsluiting had. Bleek al 3cm te hebben. Ben opgenomen en de weeën bleven gelijk. Toen hebben ze me gezegd dat ze vrijdag zouden inleiden als het vannacht niet zou doorzetten. Ik moest temazepam nemen en dat werkte zo goed dat ik om 4uur nog niet sliep haha Toen kreeg mn man koorts, heeft de griep dus die lag hondsberoerd op een bedje naast me in het ziekenhuis Om 7.45 vliezen gebroken door verloskundige en binnen 3 minuten had ik al ipv 3cm 5cm ontsluiting. Heb geen medicatie gehad om op te wekken want om 9.42 is ie geboren. Was nog ff spannend om dat de navelstreng 2x strak om zn nek zat. Hij dipte flink in hartslag. Helaas kwam de placenta niet mee waardoor ik na een uur met spoed geopereerd ben om de placenta eruit te krijgen. Nu alles goed. Hij is wel heel misselijk door de snelle bevalling en is wat randprematuur. Drinkt nog wat moeizaam. Maar we zijn sinds zaterdagmiddag thuis.
oooh gefeliciteerd!!! en een zoontje naast een dochter wat mooi! ik vind je bevalling wel heftig klinken en wat rot dat je man ook nog ziek werd en je de ok nog in moest! doe het rustig aan en laat je lekker verwennen! hoop dat je man een beetje is opgeknapt nu en jullie kunnen genieten van de kraamtijd.