Hoi meiden. Even een vraagje. Ik krijg een vroege echo bij de fertiliteitskliniek met 5w 6d i.v.m. eerdere v.mk en ongerustheid. Ik ga maandag bellen of ik me direct kan aanmelden bij een vk. Denk het wel, want heb (volgens mij) verder geen medische dingen waardoor ik bij de gyn zou moeten lopen. Nu vraag ik mij dus af wat een goede vk. in Almere is. Aangezien ik nog niks wil zeggen tegen bekenden kan ik het aan hen nog niet vragen. Dus graag jullie mening. Ik denk dat ik het liefst bij de vk. buiten het ziekenhuis loop. Vind het ziekenhuis zo basaal! Wat raden jullie aan?
ik zelf zit bij het geboorte atelier! ben ik super tevreden over. onwijs lieve meiden, betrokken, zelfs nadat ik bij de eerste medisch werd. ze stond zelfs na mn bevalling in het zh kamertje! vond ik zo fijn! nu met mn 2e zwangerschap ook meteen weer hun gebeld. zijn echt tevreden!
Thanks. Ik wacht eerst even de vroege echo af dinsdag. Als het op de goede plek zit meld ik me aan. Ga ervan uit dat alles goed zit, maar bevestiging is leuk.