11.3 weken en misselijkheid wordt erger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Noa86, 21 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noa86

Noa86 Actief lid

22 mei 2013
    165
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai meiden, zoals jullie kunnen lezen ben ik nu 11.3 weken zwanger en voel me sinds een dag of 3 echt beroerd. Hoofdpijn en flink misselijk.
    Terwijl ik hier de eerste weken vrij weinig last van had. Ik dacht dat het nu juist minder zou moeten worden in plaats van erger... Iemand ervaring mee? :(

2. McDsee

McDsee Niet meer actief

Niet dat het erger werd, maar de misselijkheid duurde bij mij tot 24 weken.
    Sterkte!

3. Jillybee

Jillybee Lid

5 aug 2013
    12
    1
    0
    vlakbij Rotterdam
    Hey Noa, als je het niet vertrouwd moet je gewoon de vk bellen hoor. Misschien je bloeddruk even laten opmeten. Hoeft niets te zijn natuurlijk maar beter dat je erop gerust bent als dat je er stress van hebt toch?

Groetjes

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ja hier ook ervaring mee.
    Eerste weken nergens last van. Pas rond 11 weken begon bij mij de misselijkheid en heeft tot 16/17 weken aangehouden.
    Ben op een gegeven moment emesafene gaan slikken en dat hielp heel goed tegen de misselijkheid. Stond namelijk elke morgen gal te braken.

Toen met tabletjes nam ik er 1 's ochtends in, al liggend in bed. Daarna at ik 2 droge cream crackers. Dan even blijven liggen nog en dan rustig aan op staan.

5. Noa86

Noa86 Actief lid

22 mei 2013
    165
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oke dankje voor de reacties. Ben dus niet de enige die pas rond de 11 weken misselijk werd. zal even afwachten hoe het verder gaat en de emesafene heb ik me opgeschreven dank voor de tip! Mijn bloeddruk is goed net nog opgemeten. Ondanks de misselijkheid en hoofdpijn geniet ik wel met volle teugen van het wondertje dat in mijn buik groeit. Zo mooi en bijzonder, dat maakt het helemaal goed

6. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik heb last van een andere misselijkheid rond 11-12 weken, erger soms, hangt ervan af, de ene dag heel veel last, de andere dag veel beter. Veel kan je er helaas niet aan veranderen :(

7. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    bij mij is het ook allesbehalve beter en hoofdpijn heb ik ook heel erg :(

8. twinny2014

twinny2014 Bekend lid

25 jul 2012
    761
    0
    0
    Hier ook zo, pas tegen 11 weken werd de misselijkheid erger en heeft tot ruim 16 weken geduurd. Ik had ook Emesafene maar dat deed niet veel. Ik heb heel rustig aan gedaan, alleen gegeten wat ik kon verdragen (vooral vet eten) maar het is echt even de tijd uitzitten. Het wondertje in je buik zorgt dat je het er allemaal voor over hebt :) Sterkte ermee, ik weet hoe beroerd je je voelt.

Deel Deze Pagina