Hallo dames, ik ben ruim 35,5 zwanger van derde kindje. Al weken heb ik last van voorweeën die een paar uur aanhouden en weer verdwijnen, maar gaat wel de hele dag door. In de avond en nacht doen ze ook echt pijn. Nu ben ik gisteren opgenomen in het ziekenhuis wegens die weeën en bloedverlies. Ze dachten dat ik ging bevallen dus moet blijven. Gisterenavond ook de gehele slijmprop verloren en ruim een cm ontsluiting. Nu is er niks gebeurd vannacht maar ik mag nog niet naar huis. Omdat ze denken dat het toch door gaat zetten binnen nu en een paar dagen. Ik heb zelf het idee dat het wel mee zal vallen en dat ik zo nog wel een paar weken kan duren. Iemand ervaring met bovenstaande en toch snel bevallen? Of juist laat?
blijf jij maar lekker daar ,, kan soms nog even duren ook na je slijm prop verliezen maar ook heeeel kort ,, is even 50% - 50% lekker blijven waar je zit en niet naar huis toe gaan , nu kunnen ze lekker snel ingrijpen
Helaas nog steeds bloedverlies en aantal uur goede weeën gehad.. Maar weer gestopt. Ik ben benieuwd hoelang ze nog blijft zitten.
Als je nou wat verder was geweest hadden ze je waarschijnlijk ingeleid. Maar ivm infectiegevaar willen ze je denk ik daar houden. Hoe rot en moeilijk het ook is, helemaal met feestdagen voor de deur, is het wel goed dat je daar bent. Sterkte en succes!