Ik ben nu 30 weken zwanger en merk dat ik weer last heb van een schimmelinfectie! Dat is nu al de derde keer tijdens mijn zwangerschap! De vorige twee keer had ik vlak achter elkaar en kreeg ik van die eitjes. Pfff, moet ik weer richting huisarts. Het schijnt geen kwaad te kunnen voor de baby maar ik vertrouw het toch niet helemaal, stom he!?! Voor de zwangerschap had ik hier zelden last van. Zou het kunnen komen door de vele inwendige onderzoeken die ik de laatste tijd heb moeten ondergaan?
Meid, ik heb het iedere 10 dagen ontzettend waardeloos (en ik ben niet eens zwanger meer). Kan geen last voor de kleine (mits je het bij de geboorte hebt). Succes!
ik drink al ruim een half jaar kefir (soort yoghurt die je zelf maakt met melk). er zitten probiotica in en helpt tegen candida. is erg lekker en makkelijk in gebruik (google maar). heb geen last meer van candida. en hopelijk de baby straks ook geen spruw...
Ik had nog nooit een schimmelinfectie gehad tot ik zwanger werd. Vorige zwangerschap 5 keer gehad. Daarna niet meer. Nu voordat ik positief testte al een schimmelinfectie. Altijd zo'n ei gehad, werkt bij mij meteen goed.