Ik ben vannacht helder bloed verloren en daarna bloed met slijm kan dit nou ook het begin van de bevalling zijn?
klinkt indd als een begin van de bevalling. maar bij iedereen is het natuurlijk weer anders. sowieso is het je slijmprop die eruit is gekomen. ik hoop voor je dat de weeen snel zullen beginnen en je snel je kleintje in je armen mag sluiten.
Slijmprop ben ik al een paar dagen aan het verliezen eerst was het wit met bruin toen wit nou doorzichtig met rood heb bijna alle opties gehad dit keer haha. Van mij mag het beginnen word morgen ingeleid maar heb liever dat hij uitzichzelf komt.
jaja ik denk ook dat je weldra je kindje in je armen zult hebben, probeer nog maar goed te rusten want het zal een uitputtende dag worden. Veel succes en het klinkt mss raar maar geniet van je bevalling.
Ik hoop het voor je.....bij mij duurde het na de slijmprop en het eerste bloedverlies (met week 37) nog vier weken. De vk dacht elke keer dat ik de volgende afspraak toch wel niet zou halen....maar ze had het mis...