Indalingsweeen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marleen1, 26 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1

Marleen1 Bekend lid

23 sep 2014
    545
    456
    63
    Afgelopen nacht schrok ik wakker van een felle steek in mijn onderbuik, beetje rechts vlakbij schaambot. Dit hield ongeveer 15 sec aan.. Echt pijnlijk!! Daarna was het weer voorbij... Zouden dit 'indalingsweeeen' zijn?? Ik ben nu ruim 33 weken..

2. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Indalingsweeën voelen niet als steekjes van 5 sec.volgens mij.. Maar toevallig had ik vanavond ook twee keer een steek rechts onderin.. Geeeen idee wat het is...

3. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Zo'n steek heb ik ook weleens, maar ik denk dan altijd dat ons dametje me flink trapt van onderen. Het voelt iig niet als een wee..

4. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Bandenpijn?

5. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Ik heb ook wel eens dat ze een trap of klap in me blaas geeft dat is ook een felle steek of in ie lies onderin ? Ben benieuwd hoe het indalen voelt. Ik lees mee :D

6. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik vraag me ook af hoe die indalingsweeen dan voelen.
    Ik heb al 2 dagen krampen onder in mijn buik die komen en gaan met vervolgens een felle steek van onderen.

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Dit lijkt meer op bandenpijn en dat kan echt flink pijn doen.

Indalingsweeën zijn wat gevoeligere harde buiken en het lijkt daarbij net of ze echt van onderen een mes erin steken.

8. xxJenniferxx

25 aug 2014
    87
    2
    8
    Ik kreeg van de week opeens felle steken onderin me buik die doortrokken naar onderen en die komen sindsdien regelmatig terug... De verloskundige heeft aangegeven dat, dat indalingsweeen zijn...

9. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Dat heb ik ook sinds 2 dagen avonds, begint met steekjes rond mn navel en trekt dan helemaal naar onder. Soort krampen worden het dan. Komen en gaan dan en na een uurtje is het weer weg. Ik wou maandag even langs de VK gaan als het aanhoud

10. Marleen1

Marleen1 Bekend lid

23 sep 2014
    545
    456
    63
    Bedankt voor jullie reacties! Het is geen bandenpijn want ik weet hoe dat voelt.. Is ook flink pijnlijk. Maar dit was inderdaad het gevoel alsof ze met een mes in mijn buik staken. Zo plotseling als het kwam was het ook weer weg.. Heb het sindsdien ook niet meer gehad. Wel heb ik tijdens het lopen/bukken een contstant vervelend drukgevoel onder in de buik bij het schaambot. Ik moet a.s. Woensdag naar de vk dus ben zeer benieuwd of de baby ingedaald is...

11. JoliJoy

JoliJoy Actief lid

27 jun 2014
    391
    0
    16
    Toevallig vertelde ik mijn vk vorige week ook van steken in mijn blaas.
    Zij vertelde dat dit inderdaad met indalen te maken heeft.

Deel Deze Pagina