Hallo Ik heb op 23, 24 en 25 september pijn gehad van mijn eitje. Ook vanaf die dag pijnlijke borsten. Nu heb ik al dagen last van erg pijnlijke tepels, komt ook vocht uit, ben redelijk moe en enorm duizelig. Stuitje doet pijn en heb veel honger. Nu had ik al eens gehoord dat je aan je baarmoedermond wat kan voelen. Gisteren had ik gevoeld en zat ie hoog en hard en gesloten, nu vandaag ging ik weer voelen maar alles is heel dik vanbinnen, kon er bijna niet in met mijn vinger. De baarmoedermond zit nog hoger en is hard en gesloten. Kan dit duiden op een zwangerschap of kan het ook een ongi betekenen? Alvast bedankt
Hoi Mama, Ik adviseer je om niet zelf te voelen, je kan het namelijk niet duidelijk voelen. Ook kan je soms een bloedvaatje vand e baarmoedermond kapot maken, waardoor je soms wat bloedverlies krijgt. Dit kan tot zorgen baren. Een zwangerschap voel je anders dan een baarmoeder die wat open staat, het ligt wat ingewikkelder. Inderdaad bij een ongesteldheid gaat je baarmoedermond wat open staan. Ik snap dat je graag wat wil doen/kijken om te weten of je wel of niet zwanger bent. Ik zou je toch willen adviseren om toch te wachten tot je kan testen. Hopelijk gaat jullie wens snel in vervulling, groetjes, japke
Hoi Mamavanbo, Als het moment van testen er is, dus een ongesteldheid blijft uit. Omdat dit de duidelijkste diagnose geeft, of diagnose is wel zwaar, maar de test geeft duidelijkheid. Een inwendig onderzoek is dus niet afdoende. Groetjes, Japke