Tandarts

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Vlinder3, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik moet morgen naar de tandarts voor een afspraak van 1 uur.
    Er moet een wortelkanaal behandeling afgemaakt worden een gaatje tussen 2 kiezen....
    Is het verstandig om een verdoving te doen?

Ik ben echt bang voor de tandarts en moet er niet aan denken om het zonder verdoving te doen. Ik ben ook 1 bonk stress zodra ik alleen al de wachtkamer binnenloop.:)

Wat denken jullie afspraak verzetten (tot ik de 3 maanden voorbij ben) of gewoon gaan??

2. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    De tandsartsen gebruiken tegenwoordig bijna allemaal verdovingen die je gewoon mag tijdens je zwangerschap. Ze maken liever geen foto's. Gewoon even vragen welke verdoving ze gebruiken.

Maar je kan ook even wachten als je het niet durft

3. Chai

Chai Niet meer actief

Ik zou het juist nu doen, want nu deel je nog geen bloedsomloop met je kindje, als je drie maanden zwanger bent wel..

4. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik heb begin januari een afspraak met behandeling en ik gaf aan zwanger te zijn, dat was geen punt voor de verdoving. Geef het wel aan.

En succes....

Miek

5. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Hier een tandartsassistente..... gewoon gaan. verdoving is plaatstelijk en komt dus niet in de bloedbaan terecht. geef wel aan dat je zwanger bent want tijdens de wortelkan.beh. moeten ze eigenlijk tussentijdse foto's maken om lenngte te bepalen van de wortels. En dan doen ze t op een andere manier namelijk electronisch (geen foto), of anders met een loodschort voor.

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Okee, dank je wel.
    Ik neem voor de zekerheid morgenochtend even contact op met de tandarts.

7. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik heb ook een verdoving gehad bij de tandarts toen ik al zwanger was, kreeg volgens haar wel een andere dan anders. Maar heb niks gevoeld hoor! Succes!

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dank je wel. :)
    Ik moet er echt niet aan denken om het zonder verdoving te doen want ben echt zo bang ervoor.

Ik ga morgenochtend voor de zekerheid even bellen en het hangt ook even af van de toestand op de weg met dit weer, het sneeuwt hier weer flink en de tandarts ligt 2 dorpen verder. ;)

9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik heb de afspraak verzet.
    Niet ivm met verdoving ofzo maar mijn man start 3 januari bij een nieuwe werkgever en hij belde me net om te vragen of ik hem kon komen ophalen.:)
    Hij heeft zijn vakantiedagen opgenomen en is dus vanaf 12 uur klaar bij zijn huidige werkgever.
    Hij heeft een auto van de zaak en deze moet hij dus laten staan.
    Hij werkt 80km bij huis vandaan dus ga ik hem straks ophalen.

De nieuwe afspraak staat voor volgend jaar.;):)

Dank je meiden voor jullie antwoorden.:)

10. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Ik heb toevallig gisteren een test gedaan en volgens mij is deze positief. En vanochtend moest ik naar de tandarts voor groot onderhoud (lees gaatjes vullen). En ik heb gezegd dat ik waarschijnlijk zwanger ben en wat dat betekend voor de behandeling en verdoving. De tandarts heeft aangegeven dat dit helemaal geen probleem is gelukkig!

Deel Deze Pagina