hoi allemaal, vanmiddag om 14.10 heb ik mijn eerste afspraak bij de gynaecoloog. Ik ben supernerveus en heb vannacht geen oog dichtgedaan. Heb in het begin van de zevende week een beetje bruinverlies gehad en maak me sindsdien zorgen dat er iets niet goed is met het vruchtje. Vannacht dus tranen met tuiten, en ik heb het gevoel dat mijn man mij helemaal niet meer begrijpt. Hij zegt dat ik er positief tegen aan moet kijken en me niet zoveel zorgen moet maken. Hij heeft makkelijk praten zonder al die hormonen door zijn lijf en de ganse dag misselijkheid en andere kwaaltjes. Zo genoeg geklaagd, ik hoop dat vanmiddag alles goed is!
Meid, ik wil je heel veel succes wensen en probeer positief te blijven denken ondankt die vervelende hormonen! Bruik verlies hoeft helemaal niks te betekenen dus geniet daalijk van de echo en dat je je kindje ziet! Laat je weten hoe het is gegaan? Liefs Stephanie
hoi hoi, jippie, alles is goed gegaan! het hartje klopte! ik ben zo opgelucht.....pffff nu kan ik een beetje gaan genieten, op naar de volgende echo over 4 weken... groetjes!