Hai allemaal, ben nu ruim 10 weken zwanger en heb tot nu toe elke dag foliumzuur geslikt. Nu las ik ergens dat ik er nu mee kan stoppen. Wou het eigenlijk aan de gynaecoloog vragen gisteren, maar was zo vol van de echo, dat ik het vergeten ben. Kan het kwaad als je het langer slikt?
Ik slik nog steeds vitaal zwanger van kruidvat, daar zit ook foliumzuur in. Het kan geen kwaad als je t gewoon blijft slikken
Nee hoor dat kan geen kwaad. Ik slik het nu weer op advies van de Gyn. Ik zelf heb het geslikt tot en met 10 weken, maar je kan het gewoon je hele zwangerschap en daarna gebruiken. Blijkt ook goed te zijn tijdens de borstvoeding. Liefs, Duveldraakje
Ben na 12 weken gestopt. Volgens mijn verkoskundige mocht ik ermee stoppen. Slik nu sinds een paar dagen vitaminepillen van vsm
Prima dan blijf ik het voorlopig gewoon door slikken. Zoveel moeite is dat niet, het zijn zulke kleine pilletjes
ik slik gravitamon. Daar zit foliumzuur in, maar ook ijzer, vit d en nog iets. goed tijdens de zangerschap en ook voor de borstvoeding.
op de verpakking van evasin foliumzuur staat dat je het moet slikken tot 10 wkn na 1e dag van je laatste menstruatie, dus zeg maar tot 8 wkn zwangerschap... succes
Ik slik de tabletten van VSM Puur Mama. Omdat die dingen zo gigantisch groot zijn, vermaal ik het in een vijzel en meng het met wat appelmoes. In die talbetten zit ook foliumzuur, kan geen kwaad, je piest het overtollige er gewoon uit.
Ik gebruik Davitamon Femnatal. Die pillen zijn gelukkig niet zo heel groot en het is ook een compleet voedingssupplement voor de zwangere vrouw, daar zit ook foliumzuur in.
niet zo heel groot pff ik krijg ze echt bijna niet weg en als ze aan je gehemelte ofzo blijven plakken... bleeeeh vies joh
hahaha... die van de etos vind ik vreselijker. Dat zijn er ook nog eens 2! Ik proef er verder niets van, grote slok water en weg is het (niet vervelend bedoeld hoor!)
Die VSM mama dingen vond ik echt niets, ik werd er elke keer kotsmisselijk van. Na een halve pot ben ik over gegaan op Gravitamon, dat gaat wel goed.
hier ook gravitamon... ranzig spul :/ maar zijn vitaminepillen voor zwangere vrouwen dus zonder vitamine A en die kan je in principe gewoon je hele zwangerschap en erna blijven sl ikken incl. foliumzuur ook nu nog pillen met een fatsoenlijk smaakje verzinnen.. want volgens mij zijn ze allemaal even vies
mmm ik heb ontzettend grote pillen van mn gyno gekregen..vitaminepillen dus denk dat dat wel goed zit