Hallo dames, Ik ben nog pril zwanger 4 weken en 1 dag vandaag. Ik ben in de middag naar de dokter geweest voor een echo. Hij zei dat ik een miskraam kon krijgen en of ik een bloeding heb gehad of niet en zei dat ik thuis moest rusten.. Daarna wou hij een bloedtest op hcg en progesteron. Na anderhalf uur kregen we de uitslagen hcg was 763,7 en progesteron was 96. Een week geleden was mijn hcg 49 en progesteron 59. Na de uitslagen zei hij dat alles goed was maar voor de zekerheid kreeg ik een injectie als voorbehoed. Wat denken jullie? Is het mogelijk dat ik een miskraam kan krijgen? Heb al eerder een miskraam gehad wil het echt niet weer meemaken Ps. Wist niet precies waar ik dit moest plaatsen.
Tja, natuurlijk is dat mogelijk. Dat is nu helaas nog niet te zeggen. Waar ik wel erg nieuwsgierig naar ben: wat voor een injectie heb je gehad? En een inwendige echo? Kunnen ze al wat zien? Want er klopt nog geen hartje... Sterkte !
Nee ik heb geen inwendige echo gekregen en er was nog niks te zien.. De naam van het injectie was heel raar heb het echt niet kunnen onthouden.
Ze kunnen en moeten dat helemaal niet tegen je zeggen. Ik heb ook zo botte gyn gehad bij mijn vorige zwangerschap want ja het zou wel mis gaan. Nou het resultaat loopt al anderhalf jaar op deze wereld prima dus.. Als je echt wilt weten hoe of wat dan kan je beter wachten tot ruim 6 weken dan kun je er pas wat van zeggen. HelAss is het zenuwen heel erg in het begin.. Afwachten.. En duimen als je het niet vertrouwd gewoon naar het zkh naar de gyn gaan. Heel veel sterkte meid. Groetjes.
Dankje Mariska3010, Hoop dat het deze keer goed gaat. Ja ze zijn heel erg bot.. En het wachten kan je echt killen ja..