Opeens hele lange cyclus......

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Juffie26, 18 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Precies hoelang weet ik niet, ik hou het eerlijk gezegd niet meer bij, omdat het niet meer uitmaakte en geen zin meer had om me er nog mee bezig te houden nadat ik 1,5 jaar niets anders als elke maand alles op de minuut nauwkeurig moest bijhouden.
    Na 11 jaar pilgebruik 2,5jaar geleden gestopt en meteen de maand daarna regelmatig, en dat zo 1,5jaar lang door precies op dag 14 eisprong en twee weken daarna menstruatie, altijd! Veel hormonen gebruikt i,v,m, icsi en uiteindelijk zwanger geworden, volgens mij werd ik 8 weken na mijn bevalling weer ongesteld, volgens mij altijd vrij regelmatig weer vanaf toen, maar nu heb ik het idee dat het wel heel lang duurt....ik ben in Düsseldorf helemaal binnenste te buiten gekeerd alles perfect AMh (je eicel voorraad was zeer hoog, als het laag is kom je vervroegd in de overgang) normaal is rond de 2.0 ik heb 6.26 alles prima dus.
    Maar ik vraag me nu af waarom duurt het nu zoalang laatste keer was ik ongesteld ergens in oktober......nogmaals geen idee welke cyclus dag ik nu zit maar duurt langer als de vorige keer, terwijl ik altijd regelmatig ben geweest....
    Ben niet zwanger heb getest, al zou dat evengoed niet kunnen op de normale manier, helaas maar goed toch maar getest.
    Zijn er meiden bij wie dit bekend voorkomt...? Ik snap er niks meer van:(

2. beertje12

beertje12 Actief lid

10 dec 2009
    161
    0
    0
    Ede
    Misschien kun je je vraag beter in een ander topic zetten? Bij ' zwanger worden' bijvoorbeeld?
    Ik hoop dat je snel antwoord krijgt op je vraag!

Deel Deze Pagina