Was die 7,6 nuchter of niet trouwens? Ik heb toen een ontbijtcurve moeten doen. Dan eet je dus expres suiker (jam) en suiker in je thee enzo en toen prikte ik 8.3 geloof ik. En ik kreeg echt niet zo'n dieet daarna.
Ja maar ze gaan er vanuit dat hij zich niet draait omdat hij al een behoorlijke tijd in stuit ligt vanaf un week of 23 tot nu. Is echt zn favo houding. En moet zn hik in de gaten houden omdat ik die dus continu bovenin voel en ook zn bolletje. Dus ga me proberen rustig te houden en alles over me heen laten komen. Alleen wat vi d ik het toch zo vervelend als ze de buik na voelen en meten ben daarna altijd zo beurs.
Dinsdag: NM 5,1 - VA 5,2 - NA 4,8 - VS 5,8 Woensdag: nuchter 4,6 - NO 4,6 - NM 4,4 - NA 5,7 - VS 5,6 Donderdag: nuchter 4,8
Spannend Uppendup! Hopelijk draait hij toch nog uit zichzelf dan. Wat wil je doen als hij niet draait? mysore met die waardes zou ik het zeker aandurven hoor een patatje. Mayo kan er ook wel bij, geen curry of joppiesaus. Jouw waardes zijn gewoon over het algemeen goed dus ook al zou je na dat patatje eenmalig te hoog prikken dan is er geen nood aan de man en doe je het daarna gewoon niet meer. Ik wil vanavond naar de Mac. Die driedubbele cheeseburger roept me haha
Mmmmmm mc drek jammie hihihi, Uhm we gaan dan wel proberen om een draaiing te doen en lukt dat niet dan ff kijken hoe en wat verder.
pfff ik weet het even niet meer... ik spuit insuline voor de maaltijd en sta nu op 260=14,4 bij jullie ,1,5 uur na de maaltijd
Jeetje Mol, ik weet ook niet zo goed wat je daarmee moet. Ik ben niet zo bekend met insuline prikken. Moet je dan misschien meer prikken? Wel heel naar he dat je lichaam zijn eigen ding doet, als jij het zo graag anders wil. Ik ben heel erg gaan twijfelen of ik wel zw diabetes heb. Ik had 1malig een hoge waarde, nuchter, maar ik heb nooit een uitgebreide test gehad ofzo. En mijn waarden waren zo goed. Maar nu heb ik vanavond gegeten bij mijn zus en heb ik twee wraps op met sla, komkommer, tomaat en kipschnitzel stukjes.. Wraps waren zo'n 25 koolhydraat per stuk en aangezien ik maar 40 mag voor 1 maaltijd, heb ik er toch zo'n 20 teveel denk ik. Ik voel het ook, ik zit goed vol, na ruim 2 uur nog steeds. Normaal zou ik er niet vol van zitten hoor. Maar ook al hoef ik niet mijn waarde te prikken, heb het wel gedaan, en hij was 6,4. Ik moet onder de 6,7 blijven dus het is nog steeds goed, maar wel de hoogste waarde sinds ik zelf prik. Zou ik het dan toch echt hebben..
morgen ga ik maar weer bellen.had vandaag s'morgends al teveel en had gebeld naar de diabetesarts en moest de dosis insuline verhogen en dat heb ik gedaan met twee eenheden maar nu nog hoger dus... mysore heb je genoeg koolhydraten gerekend voor het jasje van de kip?want jasjes met paneermeel zijn erg veel koolhydraten,ik mag ze niet eten?
6,4 is goed meis, dat is na 2 uur neem ik aan? Die grens is niet voor niks. Ik geloof wel dat je het hebt maar ik denk niet heel erg. Dit kon je dus prima eten. Ik heb het gedaan hoor ben naar de Mac geweest en heb een triple cheeseburger gegeten en patat en kipnuggets en saus haha na 1 uur prikte ik 7.0 en ik mag 7.8 dus dat was mooi Mol ik zou morgen meteen even bellen want die waarde is wel echt veel te hoog. Wat rot zeg
Het overviel me een beetje de kipschnitzel, want ik maak zelf altijd wraps met gehakt of kipfilet. Uit mijn hoofd denk ik in totaal 50 a 60 calorien? De wrap was 25 per stuk en heb er twee op. Verder alleen tomaat komkommer en sla. En ze had een dressing gemaakt van creme fraiche en sambal. NA 1 had ik beter kunnen stoppen. Maar heb er toch 2 gegeten. Gelukkig zat ik nog wel onder de 6,7. Maar dan zie je wel ineens als je meer koolhydraten eet dat je waarden ineens omhoog schieten. Wat heerlijk voor je Nuage dat je lekker bij de mac gegeten heb! Ben jaloers maar gek genoeg, ook al heb ik honger nog tussendoor, ik voel me wel goed bij dit koolhydraten dieet. Ik heb niet zo'n 'vol' gevoel. Ik had tussen de middag een pakje noodles gegeten als lunch, mijn collega had ze gekocht. Was precies 40 koolhydraten. Maar mooi wel 350 calorien. En ik voelde direct het verschil. Ik houd me dus maar eventjes aan dit 'schamele' dieet en als ik écht honger krijg neem ik wel iets waar geen koolhydraten inzitten. Een runderknakworst van unox bijvoorbeeld. Zit bijna niks in qua koolhydraten en volgens mijn moeder zitten er eiwitten in die helpen tegen de honger.
Wees niet te streng voor jezelf he. Je had echt niet na 1 hoeven stoppen je hebt een prima waarde geprikt!
Ja is wel zo. Maar het is net nieuw voor me en ben bang als ik het te los laat dat ik weer te makkelijk in mijn oude eetpatroon val en dat wil ik niet meer.
Dat begrijp ik heel goed hoor. Maar tussen wit en zwart is er altijd nog grijs Je doet het supergoed! Hoeveel weken ben je ook alweer zwanger nu?
Dat is lief dat je dat zegt ik ben morgen 17 weken. En dan hoor ik hopelijk ook of ik een jongen of een meisje krijg. Morgen eind vd ochtend echo!