Ervaringen met licht bloed-/slijmverlies begin van de zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dee-tje, 27 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Hallo dames!

Ik heb gister lichtpositief getest. Heel leuk natuurlijk :) Maar ik heb al vanaf 12 dpo last van roze, bruin en lichtrood slijmverlies (afwisselend). Ik zit vandaag op 15 dpo. Dus al zo een 3/ 4 dagen heb ik dit. Ik heb tot nu toe geen echte zware buikkrampen ofzo. Niet zoals bij een ongie. Alleen een af en toe zeurend gevoel of steekje, hier en daar.
    Ik heb vanmorgen weer getest, en weer een lichtposi resultaat. Maar dat bloed/slijmverlies maakt me zooo onzeker :) :(
    Heeft iemand hier ervaring mee aan het begin van een zwangerschap? Dus zo rond nod (of net ervoor, of erna)?
    Heb dit met mijn eerste zwschap nooit gehad! Hoor graag wat ervaringen.:)

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik had sinds de positieve test geen druppel bloed gezien tot 8 weken na de bevalling.

Maar het kan wel natuurlijk. Ik denk dat niemand hier zinnig antwoord op kan geven. Volgens mij merk je het wel als het mis is (miskraam).
    Ik zou gewoon even afwachten tot de eerste echo. Het is heel moeilijk, maar er zit niets anders op

3. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    Kan je er ook geen antwoord opgeven alleen wil ik wel zeggen dat het niets altijd iets hoeft te betekenen

ikzelf heb bloedverlies gehad van week 5 tot week 9 en toen stopte het en met het kindje was niets aan de hand ben nu 18 weken en alles gaat nog steeds goed .

4. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Ik heb aan het begin van mijn 2e zwangerschap ook lichtroze bloedverlies gehad, snap je onzekerheid. Helaas zoals de andere dames zeggen niet veel over te zeggen...Sterkte met wachten

Deel Deze Pagina