zwangerschapsdiabetes

Discussie in 'Gezondheid' gestart door happynienja, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Op t werk heb ik 1 zorgvrager die spuit 80 dus kan nog even. Maar ga woensdag wel even vragen over hoe hoog max. Heb dan afspraak bij de dvpk

2. Pffff mijn hemel.. Arme jij. Komen jullie nou ook extra aan door de insuline?

3. Mellle

Mellle Actief lid

26 jun 2012
    168
    0
    16
    Jeetje, wat hoog zeg.

Ik zit nu ook nog maar op 4eh. Gelukkig al een poosje stabiel, behalve na de lunch dus.
    Ik had nog niet eerder hongergevoel, maar nu wel sneller. Misschien omdat we verder in de zwangerschap komen?

4. Ik had het dr hele zwangerschap door zo'n honger. Kende ik ook niet want bij mn dochter alles behalve honger.

Heb nu voornamelijk zin in de dingen die ik dus niet mag. Haha taart chocola dat soort dingen. Nou ja niet mag.. Ik durf t gewoon nog niet aan..

5. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb ook veel meer trek opeens. En extreme behoefte aan snaai. Maar ook het gevoel dat ik het niet mag en neem het dus ook niet...

6. Erg is dat he! Heb momenteel
    Ineens zin in een grote bak fruit.. Druifjes, ananas, mango, banaan, lychee's hmmm nog 2 mnd wachten haha.

Zou het na de bevalling echt serieus direct weg zijn? Dat je dus sochtends bevalt en smiddags aan het fruit/taart zou kunnen??

7. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Ik was binnen 24 uur na de geboorte van dochter weer helemaal normaal

8. Spoot je bij haar ook zoveel als nu?

Hier na mn lunch toch ook weer 7.3. Zo jammer.. Gister zat ie op 5.5.
    Morgen even kijken wat ie doet en anders dus maar naar de 7. Eer ik bij de 40 ben duurt nog wel even hahaha

9. Moet je trouwens na de bevalling nog lang curves prikken??

10. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Nee bij dochter spoot veel minder maar begon ook pas met 30 weken en een Veel minder streng protocol. Moest toen dag na de bevalling en 6 weken na de bevalling curve bij houden. En een bezoek aan de internist. Dat was toen ook de enige bezoek aan de Internet nu om de 4 a6 weken

11. Ah oke. Viel mee dus.
    Ik moet 2 mrt voor t eerst naar de internist..

Eerst gesprek over we de bevalling gaan doen met klinisch vk ofzo en dan naar vk

12. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Bingo hypo. Uur geleden 2 koekjes gehad nu 2.6. Bah

13. Meen je! Na koekjes nog wel.. Omg dat gaat echt alle kanten op bij jou ..
    Ik denk dat de mijne straks ook wel te hoog zal zijn.. Heb macaroni op haha. Ga ik straks maar weer even aan t water.

Zo eerst maar eens douchen met kleine draak..

14. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    o bah! moet je nu bellen voor een CTG? Dat was toch bij jou?
    sterkte meid, wel gek na koekjes...?

15. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Hoi meiden,

Hoe is het hier. Was even druk de laatste tijd. Is weer veel op me afgekomen. De keizersnede gaat door, volgende week vrijdag al! :$:$
    Heb donderdag groei echo gehad met 36 weken en ze ligt nog steeds in stuit. Verder groeit ze wel mooi volgens de middellijn. Nog uitgebreid gesprek gehad met mijn eigen gynaecoloog en die steekt er toch eigenlijk net zo in als de chef gyn die mijn versie deed. Het blijft dus 37 weken, maar ik heb er wel een iets geruster gevoel op. We gaan het allemaal meemaken (ben wel stikzenuwachtig!!!!)

Suiker soms som in control en soms niet. Spuit nu 14 EH insulatard voor het slapen gaan en 8 bij het opstaan. Ben benieuwd. maar eh... nog maar 1 weekje volhouden... Oh spannend. Hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat!

16. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36

Nee pas vanaf 28 weken en ik ben ruim 21

17. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Spannend volgende week vrijdag. Je kunt nu aftellen

18. Kleine m spannend!!!!
    Einde is in zicht!!

Suprise je waarde weer onder controle?

Hier dacht ik na de hele dag hoog te hebben nu ook wel hoog te hebben na macaroni. Prik ik nu 6.4 hahahahaha maf!

19. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.687
    5.717
    113
    Zo ook even afwezig geweest, druk geweest afgelopen dagen. Lees dat de suikers lekker aan het rommelen zijn bij jullie meiden! vervelend!

Kleine M, lekker een datum in zicht :)

Hier nog alles rustig, geen tekenen van komen. Ik gok op de 16de, vriend op de 15de. Inmiddels staat de kalender vol met gokjes van mensen, wel zonder geldpot jammer genoeg haha.

20. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    De hypo weg gewerkt met een stroopwafel had niets anders stond op het punt boodschappen te gaan doen. Na een uur 4.9. Nu over te 7 min weer prikken. Heb macaroni gehad ben benieuwd

Deel Deze Pagina