En zo blijf je bezig. Macaroni heeft bij mij weinig gedaan haha. Deedee spannend hoor... Echt aftellen nu dus
@kleineM: spannend zeg. Vandaag groeiecho gehad en bij de gyn geweest. (nou ja, de assistent vanwege mega uitloop) Hier ook te horen gekregen dat ik bij waardes onder de 3,0 binnen een uur leven moet voelen en anders een ctg krijg. Had de verpleegkundige ook al gezegd (nou van het leven, niet van de ctg) Gelukkig nog maar 1x onder de 3 gezeten. (op onverklaarbare reden, afgelopen nacht) Baby doet het goed, erg gemiddeld en gewicht wordt geschat op 2500 gram. Mama doet het wat minder maar goed, dat is geen nieuws. Bij het idee dat ik nog 3 weken, kan ik wel janken. Wat ik ook doe. Waarbij ik zoveel begrip krijg van man dat ik hem wel achter het behang kan plakken. (oke, maakt wel lange dagen en moet nog diverse cursussen doen voor 1 maart) Bij de volgende afspraak wordt de inleiding gepland voor in week 38. Gaat hier lichamelijk dus echt niet lekker en zit geestelijk ook even de knoop. Dus misschien wat minder actieve bijdrage.
Vaddie niet fijn dat je je zo rot voelt. Hopelijk gaat t de komende weken wat makkelijker voor je al zal T miss wel bij hopen blijven als ik het zo her en der hoor hoe lastig t word op t eind.. Wel fijn dat de groeiecho goed was..
Vaddie ik herken het. Zat er van de week ook helemaal door heen. Dikke knuffel nog even en je bent er! Na 1.5 Dikke borden macaroni 6.2. Tis echt raar hoe het weer schommelt
Herken je gevoel Vaddie.. Soms voel ik me zo schuldig, ik heb gewoon geen zin meer in de zwangerschap. En dat terwijl ik middels de MM zwanger ben geworden en het allemaal niet zo makkelijk ging. Zou zo graag willen genieten, maar kan alleen maar aftellen tot 1 maart...
Herken dat ook, Met mn ex 6 jaar mmm gedaan. Helaas na 4 miskramen heeft t de relatie verpest. Dus dat ik nu voor de 2e keer spontaan zwanger ben met mn huidige relatie is natuurlijk geweldig. Voel me dan soms ook zeker wel schuldig dat ik er helemaal klaar mee ben. Ik vind zwanger zijn alles behalve leuk.. Vind het echt vreselijk. Maar ben wel blij dat het me gegund is.
Helemaal eens. Mensen snappen het soms echt niet als je zegt dat zwanger echt mijn hobby niet is. En zeker zo het laatste trimester dat het helemaal niet leuk is. Maar vooral gewoon zwaar. Zeker in combi met een zeer aanwezige 4 jarige. Vanavond uit eten, benieuwd of ik dochter (en mezelf) zo naar bed krijg)
Fijn dat de zwangere het dus wel snappen.. Hoe vaak ik wel niet hoor: "wees blij na al die jaren dat je zwanger bent" of, "je mag niet klagen na al die tijd" of, "ogh wat zijn nou 9 maanden" en vooral momenteel de " ogh nog maar 2 maandjes joh" Dan denk ik, weet je hoelang die 2 maanden nog duren.. Incl peuter puber van 2,5 En ben echt heus dankbaar idd.. Maar zoals je ook zegt.. Vind er zo verdomd weinig aan hahaha Lekker uit eten! Have fun! Hoop Dat je nog kan slapen!
Ik geniet er wel echt van door mijn verleden. Ik vond het ook zwaar nu maar het vooruitzicht dat het straks voorbij is vind ik ook moeilijk. Hier komt zo een schoonmaakster kennis maken. M'n huis ziet er niet uit. Ik kan het echt niet meer zelf en m'n man doet wel wat maar niet genoeg. Hopelijk kan zij helpen.
O heerlijk Nuage hopelijk is er klik met de schoonmaakster en kun je straks weer genieten van een schoon huis. In heb hier de mazzel dat ik met een super lieve vrouw getrouwd ben die normaal een hekel aan poetsen heeft maar nu werkelijk waar alles op zijn kop haalt voor mij. Voelt wel raar als iemand anders de klusjes doet die je zelf graag zou willen doen. Ik ben er ook even klaar mee hoor zwanger zijn. Vondt dit ook een heftige zwangerschap. Wilde eerder nog wel een kindje hierna maar we samen besloten dat het echt klaar is en dat we blij zijn met onze twee prachtige zonen en een vlinder dochter. Dus het is wel een beetje dubbel vindt van mezelf dat ik nog even moet genieten omdat deze fase nooit meer terug gaat komen maar kan ook niet wachten om deze kleine man in onze armen te sluiten en mijn lijf weer voor mijzelf te hebben.
Nou ze is geweest maar ik voel me nu wel slecht. Je ziet je huis toch even door andere ogen en dat voelt niet fijn. Ze komt dinsdag en meteen voor 5 uur!! Dat is toch erg!
Nee joh dat geeft toch helemaal niks!! I je kan het nu even niet zelf dus een beetje hulp is fijn om toch. Dinsdag en ben je super blij 😁
als ik mijn huis zie nuage is het ook niet zo als 22 weken geleden. Gisteren zelf "even" de douche gedaan (en wij hebben een kleine douche) kan nu niet op of neer. Verschrikkelijke pijn in mijn bekken en heel veel harde buiken. Na die blaasontsteking natuurlijk weer veel te veel gedaan. Normaal is de badkamer een half uurtje en klaar maar nee nu uren bezig geweest en steeds even stoppen. T wil gewoon niet meer daarom kom schoonmoeder hier elke week en doe ik het niet weer
Wat fijn en niks voor te schamen dat er mensen jullie helpen. Hier een geluk bij een ongeluk dat mn vriend niet veel werkt momenteel dus die doet heel veel. Bij t minst of geringste wat ik doe ook harde buiken. Voel me wel eens schuldig als ik languit op de bank hang en hij t huishouden en de kleine meid verzorgd. Komt zo lui over...
@nuage: niks erg! De ene verdient zijn geld met de telefoon opnemen en de ander met poetsen. Hier in de periode dat ik 40 uur werkte ook iemand gehad die kwam schoon maken. Nu helaas financieel geen ruimte meer voor. Zwangerschap: het is ook niet dat ik niet dankbaar ben. Het is ons bijna aan komen waaien maar dat dat niks af aan het feit dat ik straks echt wel blij ben met het eindresultaat. Alleen de weg er naar toe is niet helemaal mijn ding. Zowaar: de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Dochter heeft geslapen en ik dus ook.