Haha dat is wel lekker suprise.. Niet te snappen maar wel lekker hahaha. Ik vandaag behoorlijk wat friet op en prikte ook maar 6.4. De hoogste vandaag was 7.3 dus vandaag een redelijke dag. Ga morgen wel naar 6-7 spuiten. Had vandaag 6-6. Kijken of die 7.3 ook naar beneden komt
Thanks meiden!! Ik ben dus mijn metformine compleet vergeten voor het avondeten. Flink bord spaghetti op. Daarna de zolder gaan opruimen en bedden verschonen (kon het niet laten) en toen ging m'n wekker na een uur dat ik moest prikken en realiseerde ik me pas dat ik helemaal geen medicatie had gebruikt!! Geprikt en... 4,9?? Ja zwangerschapsdiabetes is héél raar!
Hahah heel apart! Miss dat de pillen pas later hun werk doen ofzo? Geen idee hoor.. Of doordat je flink in beweging was.. De diabetes neemt vandaag een loopje met ons allemaal denk ik hahaha
Nou echt. Vanavond eerst pizza eten en dan vanavond ook nog appeltaart met slagroom omdat we gisteren 5 jaar samen waren. Prik ik een uur na de appeltaart 6.3😖 ik snap er echt geen donder van
Hahaha toe maar! Nou ja beter zo dan andersom toch.. Al is t wel vervelend omdat he miss dan strax na t spuiten vannacht in een hypo zakt. Of zou dat meevallen?
Ik had de eerste pil wel vrij laat genomen, denk rond 11 uur pas. Die zal nog een beetje gewerkt hebben, maar het blijft apart maar ja beter zo dan anders! Nu wil ik ook taart haha
Nou ligt volgens idd aan de dag. Gingen naar een bbq restaurant. Wel goed opgelet maar toch 1 stukje wit stokbrood en wat sausjes en salades op. Voorzichtig gespoten en maar 12 eh. Werd ik toch ineens misselijk. Natuurlijk weer prikset vergeten maar zat helemaal te shaken. Dus de gok genomen dat hij te laag was. Twee flinke slokken gewone cola op en binnen 10 minuten voelde ik me weer beter. Net thuis en nog even geprikt en prikte 6,4. (daarna nog wel gegeten)
Ja ik wil ook taart, Ik zie al de hele tijd sinds ik dat las een groot stuk appeltaart met slagroom voor me! En bedankt he suprise 😉😉 Haha nou vaddie ook al zo raar dus! Wel lekker gegeten verder?
😉😉 Heb net maar een rijstewafel met kaas op.. Bijna net zo lekker 🙄🤗🤗 Ga nu maar slapen en dromen van appeltaart hahahaha
Ja heerlijk gegeten. Hier weer om de 1,5 uur wakker. Voel me echt super brak. Draai niet meer in mijn slaap, actieve baby, zere heupen... Nou ja, jullie kennen het wel. Gelukkig vandaag niks bijzonders op de planning. Man gaat nog even de vliering op voor mij. Er ontbreekt nog een stukje van de hemel. Hij is nu maar een meter hoog. En verder een wasje draaien en wat opruimen. (man gaat opruimen dan)
Mogge dames, wat heerlijk, alle taart en pizza! Gisteren naar 30 eh gegaan en prikte na een suf ontbijt en voorzichtige lunch nog steeds boven de 8. 's Avonds een verjaardag met allerlei hapjes, 32 eh gespoten en 4,9 geprikt. Schiet mij maar lek!
Vaddie lekker rustig dagje dus! Kijken naar opruimen is ook vermoeiend 😉 Spring haha apart! Ik mag over een uurtje weer prikken.. Ben benieuwd wat mn waardes vandaag gaan doen. Doen jullie dus als jullie weten dat je een verjaardag ofzo hebt extra spuiten bij voorbaat al??
Als ik weet wat ik ga eten, spuit ik wel meer als ik denk dat het nodig is. Maar ik eet geen taart, chips etc. Durf het echt niet aan..
Oo oke dus die 32 had je met t avond eten al gespoten en niet op de verjaardag ofzo haha Ja als ik dan hier lees dat sommige gewoon taart en slagroom eten of pizza.. Dan denk ik: wil ik ook!!! Maar durf ook niet zo Goed. Bedoel ik mag niet bijspuiten ofzo.. En nu zakken mijn waardes opzich wel heel snel weer na wat glazen water maar toch. Ben bang dat na een stukje appeltaart mn waarde ineens 11 is ofzo hahaha. Aangezien ik overdag wel Onder de 7 zit maar nou ook nog niet denderend laag ofzo
marieke dit was ook mijn eerste keer hoor. Maar goed ik spuit inmiddels al 15 weken en jij net 1 dat maakt denk ik het verschil. Ik kan nu vrij aardig inschatten wat ik moet spuiten om goed te zitten en als ik te hoog zit niet veel te hoog te zitten. Te minste als ik geen infecties heb dan lukt me dat aardig. Vanmiddag verjaardag dan eet ik dus geen gebak en hou ik me alleen aan koolhydraatarme hapjes zoals een stukje kaas of worst.
Ik heb me toch ineens zin in chinees!!! Nasi met sate en babi pangang en foe yong ei en kroeppoek en gebakken banaan... En tis pas 10.30 😏😏 Nou als we toch aan t lek schieten zijn.. Afgelopen 3 dagen excact hetzelfde ontbijt gehad.. Eergister prikte ik met 6 eh 8.9. Omdat ik toen na lunch goed prikte wilde ik het gister aankijken. Dus na hetzelfde ontbijt prikte ik gister 6.3. Dus dacht dan blijf ik toch maar bij de 6eh. Prikte ik met lunch ineens 8.7. Dus dacht. Die hoog ik dan morgen (vandaag dus) op naar 7eh. Dus vanmorgen 6 gespoten en ontbijt gehad.. Prik ik net 8.8! Ik begrijp er echt niks meer van... Straks dus sowieso maar 7 spuiten
@marieke: maar wat heeft de hoeveelheid eh die je met ontbijt spuit te maken met lunch? Ik volg het even niet? Sinds een week of 3 flink met waardes aan het schommelen en dus een stuk voorzichtiger met wat ik eet.
Niks .. Maar spoot zowel bij ontbijt als lunch t zelfde. omdat ik zon beetje t zelfde eet als lunch als ontbijt. Daarom is t gewoon raar dat het de ene dag wel goed is en de andere dag niet. Terwijl T steeds t zelfde is. Dat bedoelde ik meer