Die van mij vanmorgen 5.8 meestal rond de 6.. te hoog vindt de diabetes verpleegkundige. Hij moet het liefst over de 5.3 zitten
De meeste ziekenhuizen houden 5,3 aan als grens nuchter. In mijn ziekenhuis houden ze 6,7 aan, voor de gehele dag (nuchter en 2 uur na de maaltijd) Ik prik rond de 6 nuchter.
Maar wellicht heeft het er bij mij ook mee te maken dat ik s ochtends, na 3 boterhammen, maar 5,4 prik. Dus als ik langwerkende insuline zou spuiten dan zou het bij mij mis kunnen gaan na ontbijt of ik moet een bootwerkersontbijt gaan eten
Heb morgen mijn afspraak met de diabetes verloskundige. Mijn suikers schommelen extreem, van 6 naar 10, het rare, ik had de vorige keer Mac op met een milkshake en prikte 6.8. Dag ervoor aardappels met rauwkost 9.8. Raar toch?
Iedereen prikt op iets anders hoog of laag en tijdstip van de dag heeft ook invloed. Ook wat je daarvoor als tussendoortje op hebt heeft invloed... Dus het is best complex wat dat betreft. Ik kan tussendemiddag bv heel goed aardappels hebben dus die doe ik lekker in een salade en prik meestal 5,4 daarop. Maar 's avonds reageer ik heel sterk op aardappels....
Jennifer erg mooi. Ik heb hem op mn onderarm. Echt precies dezelfde. Voor mn 4 miskramen die ik heb gehad. Ovie dat verschilt wat goed is en wat niet. In deze omgeving moet de nuchtere waarde onder de 6 blijven en word dan goed bevonden. Van 4 tot 6 dus. De mijne is steeds tussen de 5.3 en de 6.0. Heel soms 6.1 maar dat was in t begin. Ik spuit hier niet voor. Dus geen langwerkende de avond ervoor. Ik spuit alleen bij ontbijt en lunch
Zojuist controle gehad bij de gyn en overleg gehad met de dbvp. Besloten dat ze me tot mijn inleiding elke dag willen zien voor een hartfilmpje. Best een gedoe, maar niet voor niks denk ik maar...
hoe lang moet je nog spring? Ik moet van af 28 weken elke keer als ik boven de 8 of onder de 4 kom voor een ctg.
@spring: succes? Hebben ze het vermoeden dat het niet goed gaat dan met de baby? @ovie: hier nuchter ook onder de 5,3. Toch typerend al die verschillen. Hier moet ik bellen als ik de baby niet voel binnen een uur als ik onder de 3 zit. Gelukkig laat deze baby zich vrij makkelijk wakker maken. Voelde me afgelopen nacht ook niet lekker, dus denk ook lage suiker. Was niet misselijk dus niet erg laag. Dus 2 grote slokken AA gedronken. (staat naast mijn bed) Had zo geen zin om naar beneden te gaan. Toen ook baby wakker gepord.
Jeetje spring dat is wel balen.. Hebben ze een vermoede dat er iets niet goed is? Wonen jullie allemaal Dichtbij een ziekenhuis? Vraag me wel eens af hoe mensen dit doen als ze ver weg wonen..
Vanmorgen had ik dus controle en werd niet goed in het ziekenhuis.. Overgeven, zweten, bleek.. Vanwege de schommelingen in mijn suiker en lage bloeddruk hebben ze nu besloten het extra goed in de gaten te houden. Ziekenhuis is nog geen 10 minuten rijden gelukkig!
hier 6 minuten en 34 seconden van het ziekenhuis. bij dochter gemeten straks in het nieuwe huis ongeveer het zelfde. Ben druk aan het inpakken elke week een paar dozen. Nog een week of 8 dan is het zo ver!
Hier ook dicht bij het ziekenhuis hooguit 12 minuten rijden. Wel heel fijn spring dat ze je kindje zo goed in de gaten houden
Spring he bah niet fijn! 10 min is te doen! Suprise hahaha dat is wel heel specefiek gemeten hahaha. Wat fijn zo dichtbij! Spannend! Straks lekker in t nieuwe huis alles nieuw maken. Hoop dat de kids allemaal gelijk lief doen slapen enzo Allemaal relatief dichtbij dus! Hier zit t ziekenhuis op 20 min afstand. Ook goed te doen, het andere ziekenhuis onder zelfde organisatie zit op zon 5/10 min afstand.. Maar daar waren net voor de bevalling van mn dochter de verloskamers gesloten. Dus moeten nu wel naar arnhem. Maar 20 min is goed te doen nog.. Het ziekenhuis wat dan t dichtsbij zit is denk ik meer dan een uur weg.. Dus vandaar dat ik zei dat ik niet zo makkelijk en snel en vaak daarheen kan
Spring geen zorgen ik moet dat ook de laatste 2 weken. Is hier standaard beleid. Het is wel een gedoe helaas.