Hahaha nee naar de diabetes vp ga ik zeker wel heen hahaha De dietiste wilde haar begeleiding zelf stopzetten omdat ze vond dat ik haar verkeerd opvatte. Had haar na het dieet waar diabetes melitis voor stond, een duidelijk mailtje gestuurd.. Ze vond dat dat beetje eten wat ik zou mogen en geen tussendoortjes (zoals borrelnootjes of een koekje)ook al bleven de waardes daar goed op, voldoende was voor me. En dat ik t daar niet mee eens was vond ze dat ze moest stoppen met begeleiden. Prima! Ajuuuus heb toch niks aan je! Hahah. Snap heus wel dat ik moet oppassen met kh. En dat ik geen snoep koek enzo bij de vleet kan eten. Maar als ik savonds een kopje latte machiato neem en mn waarde blijft goed en zij vind dat ik die maar moet laten staan omdat t te vet zou zijn en dat ik zelf mn melk maar moet opschuimen .. Dan kan je bij mij vertrekken hahaaha
Hier dit keer juist wel een aantal keer naar de dietiste geweest. Heb handige adviezen gehad. Hier trouwens in principe een vaste gyn en ze proberen zo veel mogelijk de afspraken met hem te maken. In het begin ook een aantal keren naar een andere locatie geweest dus toen een andere gyn gehad. Maar nu zo op het einde wil ik toch graag een vast gezicht. Eigenlijk geen idee of deze gyn dan ook de inleiding begeleid. Goede vraag voor de volgende afspraak. (ik denk het niet, denk gewoon de dienstdoende gyn op de bevalafdeling) Weet niet meer wie het vroeg maar denk niet dat de zere buik door de massage komt. Heb het idee dat hij weer een groeispurt heeft gehad. Rug doet ook weer flink zeer. En flink last van verstopte darmen waardoor de boel nog meer strak staat.
Ik heb hier ook steeds één dezelfde gynaecoloog. Denk niet dat zij bij de inleiding is, wat vaddie al zegt, dat zal de dienstdoende gyn wel zijn!
Ik heb ook 1 gyn maar dat is niet vanwege de diabetes maar vanwege alle andere factoren. Normaal heb je hier altijd iemand anders.
Nou mijn eerste spoedcontrole is een feit. Gisteren 2 hypo's gehad en nu 24 uur geen leven gevoeld. Zit nu dus op de gyn te wachten.
Helemaal niks gevoeld? Oh 22 weken zie ik dat kan dan gelukkig nog heel normaal zijn. Niet fijn zeg, sterkte!
Vandaag naar de diabetes verloskundige geweest, en nu officieel stempel van Zwangerschapsdiabetes. Start mogelijk volgende week al met insuline.
kleine doet het goed. Buik erg geirriteerd waarschijnlijk door de uwi. De gyn vermoed dat ik nog steeds een uwi heb en moet volgende week weer een kweek laten maken en nog rustiger aan doen. en doe al niets
Balen ovie maar nu weet je iig wel waar je aan toe bent! Suprise gelukkig maar dat de kleine t goed doet. Balen van de geirriteerde buik.. tis te hopen dat de uwi wel weg is. Had je daar bij andere kids ook zoveel last van?
marieke dit zijn nieuwe klachten die had ik niet bij zoon en dochter. Vind deze zwangerschap heel zwaar. DeeDee nee op zich niet maar omdat ik de kleine al weken heel duidelijk voel hebben ze besloten me toch even te laten komen
Word dus echt met de zwschap zwaarder.. Mooi balen. En je moet nog even.. Hebben ze goed dat ze je hebben laten komen. Liever teveel dan een keer te weinig. Note voor mezelf: geen chickentonight meer eten met eiermie 😳😳😳prik savonds normaal altijd goed! Hooguit na 2 borden pasta een keer 7.2 ofzo. Zelfs met patat onder de 7. Dus dacht, EIERmie zal weinig kwaad kunnen, bedoel mag ook eieren haha. Maar jezus! Schrok van de waarde! 9.3! Nog nooit gehad savonds. Dus heb nu mn koffie latte maar even in de kast gelaten..
denk dat het aan de chicken tonight ligt marieke. Volgens mij zitten daar heel veel suikers in. Ja bij mij is lichamelijk elke zwangerschap zwaarder geweest. Ben er nu ook echt klaar mee en dit is voor mij ook echt de laatste. Zei de gyn vandaag ook dat een volgende zwangerschap gewoon gevaarlijk wordt en ik dus als ik dat zou willen op medische indicatie gesteriliseerd kan worden maar daar moet ik nog even over nadenken. Heb hier op zp ook net 2 verhalen gelezen dat dat ook niet altijd de opllossing is
O echt?? Heb met mn stomme kop niet op de pot gekeken 😐 Nou ja weet nu dus dat ik dat niet meer moet eten. Jeetje wel heftig om te horen dan of niet? Las idd over die steralisatie hier op fb.. Maar dat is via de nieuwe variant he? Die veertjes techniek, dus miss op De ouderwetse manier eens info opzoeken? Schijnt wel een zware operatie te zijn.. Ennehm.. Miss je man? 😇 Hier gaat hij ook na de bevalling informeren.. En dat terwijl hij dat nooooit zou doen.. Hij kwam er nu zelf mee..
t zou ook alleen gebeuren bij een eventuele kz. Xxl denkt er ook over na. Zeker om dat ik ook al een keer door de pil zwanger ben geworden en een spiraal niet prettig voor mij is. We moeten er maar eens heel sterk over nadenken welke anticonceptie we gaan gebruiken na deze zwangerschap. Dit is als het aan mij ligt in elk geval de laatste keer
Zo en dat is met insuline prikken na 2 uur?? Ik zeg niks... Kijk ook goed naar de smaak trouwens kan nog weleens schelen. Ik had ooit kip ketjap op nou dat zit vol met suiker prikt ik heel hoog op bij m'n vorige zwangerschap. Ik vergeet al 4 dagen op rij m'n tweede metformine pil... Lekker bezig! Maar niks meer te hoog geprikt gelukkig gaat eigenlijk heel goed. Morgen naar het ziekenhuis naar de gyn en weer echo ben best zenuwachtig. Hopelijk wordt er een hoop duidelijk.
Suprise ja ben benieuwd of hij er na de bevalling ook nog echt zo over denkt hoor. Ik kan niet tegen de pil. Word ik dood beroerd van. Spiraal is ook niks voor mij en mn dochter is door scheur in condoom gekomen. Dus ja.. Haha Haha nuage je hebt ook helemaal gelijk hoor met deze waardes, ik heb ook echt even heel erg getwijfeld om wat te gaan spuiten. Maar is me zo duidelijk gezegd dat niet te doen, dat ik op de een of andere manier bang ben dat ik ineens in een hypo raak ofzo. Heb mezelf voorgenomen om zo weer te prikken en als hij dan nog mega hoog is ga ik 1 eh spuiten. Bedoel vind dit ook niet prettig natuurlijk. Gelukkig voel ik de kleine wel goed. Maar toch.. Spannend morgen dus weer! Ik dacht dat ik vrijdag moet, maar dan moet ik naar diabetes vp en naar de internist, voor t eerst. Pas 2 mrt naar de gyn weer..