Ja voelt idd een stuk beter haha. Hopen dat t zo blijft! Spannend! Dat is pas echt aftellen! Deedee arme jij!
Hier ook niet aan het bevallen. Wel aan het aftellen. Woensdag weet ik een datum. @Marieke: last van ogen herken ik wel. Vaak een klein beetje branderig. Maar vooral dat ik buiten een bepaalde straal enkel nog wazig zie. Vooral met auto rijden gevaarlijk. Ik rij daarom ook niet meer in het donker (want dan zie ik echt niks) en geen grote stukken omdat mijn ogen focussen dan zo veel moeite kost) Vandaag flink de mist in gegaan. Vorige week stukje aardbeienkwarttaart op, toen was er niks aan de hand. Vandaag stukje appelkruimel op, was hij na een uur 10.3! Met avond eten dus maar even heel braaf gegeten. (soep en een boterham)
Spannend dus allemaal. Hier ineens vanmiddag die last van de ogen. Mooi irri. Is nu overigens wel wat gezakt. Oei vaddie dat is idd wel hoog ja.. Kan je nagaan hoe dat verschilt jeetje..
He ladies Last van mijn ogen, nee op zich niet maar ik verneem dat de sterkte weer wisseld. Ik draag dus momenteel meer mijn bril dan mijn lenzen. Dat mijn sterkte schommeld komt van de hormonen had ik bij dochter ook. Bevallen nee dat zou niet goed zijn laat me toch nog maar een week of 15 wachten Verder een rustig weekend. Morgen vier ik mijn 37e verjaardag
Nee morgen weinig bijzonders. Mijn lief vertrekt vannacht weer voor een een werkweek naar de andere kant van t land. komt vrijdag dus pas weer en zoon is bij zijn vader. Alleen mijn ouders komen even koffie drinken. Volgende zondag vier we mijn verjaardag en dan gaan we ook bekend maken of we een babyboy of babygirl krijgen
Lekker even rustig aan dus morgen.. Balen dat je man steeds zolang weg is 😒 Spannend hoor om t bekend te maken? Ga je dat nog op een speciale manier doen? Bij iemand in mn fb hadden ze van de week zon taart. Maar ze is pas 16 wk zwanger en word dus volgens de taart een meisje.. Met 16 wk zeiden ze hier ook een meisje.. En toen had het met 20 wk ineens een piemeltje hahahaha dus hoop niet dat dat daar ook gebeurd hahaahahha
Hier heb ik met 14 wkn al het geslacht gehoord. Kwestie van naar iemand toegaan die weet wat hij doet
hahahha dan sta je ook raar te kijken. Hier heb ik het 4 weken geleden met eigen ogen gezien en 3 weken geleden bevestigd gekregen bij de 20weken echo. Dinsdag weer bezoek aan de gyn en echo dus we zullen zien of het dan nog steeds het zelfde is
Hihi wij hadden ook een meisje verwacht omdat we een jongen niet konden voorstellen. Mijn vriend heeft al kinderen bij ex en is maar 1 jongen en de rest (nu dus 4 stuks) allemaal Meiden. Dus toen de vk zei denk een meisje, zeiden we al: had niet anders verwacht. Dus toen de 20 wk echo vrouw zei: dit is t scrotum en zn piemeltje begon ik spontaan te janken hahaha vind het zoooo leuk voor mn vriend. Toch nog een zoon erbij! En ik vind t zelf ook erg leuk een meisje en een jongen straks. Al was een meisje ook leuk geweest hoor haha.
Hier heeft man altijd geroepen dat hij alleen meisje maakt. En dat klopt helemaal want we krijgen er weer een meid bij. Vooral heerlijk praktisch omdat we al veel in roze/ prinsessen hebben. hahahaha Eindelijk weer eens een redelijke nacht gehad. Straks met dochter even naar de winkels. Ze moet alweer nieuwe schoenen hebben, even een paar kleine boodschapjes halen en even bij de action kijken voor een nieuwe (prinsessen) beker. Afgelopen dagen langdurige insuline weer moeten ophogen. Vanmorgen 4,7 en gisterenavond 35 eh gespoten.
Hier een vreselijke nacht gehad.. Kreeg rond 22.00 enorme buikkrampen. Gespuugd, diarree... Alles dr op en dr aan.. Nog steeds een zeurderig gevoel in mijn buik, bah. Straks weer voor een CTG. Het houdt je bezig!
Haha vaddie dat riepen wij en iedereen met ons ook van mn vriend. Dus ergens ga ik heel Hard lachen als dit straks toch eruit komt als meisje haha. Oo action! Heerlijke winkel haha. Hier vreselijke nacht weer gehad. Kan gewoon echt niet meer normaal Draaien in bed. Zon pijn.. Bah! Spring he bah! T heerst enorm. Niet fijn! Suc6 straks weer! Ik heb deze week zowaar een ziekenhuis vrije week!! Normaal Elke week wel ergens heen.
@spring: hoe gaat het ondertussen? Zo jammer dat ik vaker een bagger nacht heb dan een goede nacht. Nou ja, echt de laatste loodjes. Vandaag een groeiecho en morgen afspraak gyn. Dan gaan we de datum prikken. Begin wel te merken dat ik het nu toch wel heel spannend vind en begin me nu ook om vanalles en nog wat druk te maken. Dochter heeft vakantie en vind er helemaal niks aan. En we hebben al 1 dag gehad...... Ik kan echt bijna niks meer doen zonder harde buiken. Gisteren een uurtje naar de winkels geweest en was daarna kapot en alles deed zeer. Suiker blijft ook wat meer schommelen en heb zelf idee dat mijn buik enorm gegroeid is. Dus benieuwd of ik weer meer vruchtwater heb en/ of de baby zoveel is gegroeid.
Mogge dames, mijn CTG was weer goed, mijn darmen nog wat van slag. Hier krijg ik dan weer harde buiken van. Vervelend! Ik herken je laatste loodjes Vaddie.. Wat een nachten en wat een lijf. Ik voel me zwaar, waggel als een gans en alles doet pijn. Ben benieuwd wat jouw datum wordt. We zijn ongeveer even lang zwanger en die van mij staat al een tijdje gepland!
Jeetje vaddie dus echt die laatste zware loodjes. Ben benieuwd wat ze morgen zeggen dan. Voor mij zijn t nog niet eens echt de laatste loodjes maar slaap nu al amper haha. Word nog wat dan